דף הבית / אקטואליה / מגיעים זמנים לא פשוטים

מגיעים זמנים לא פשוטים

שאלה: באיזה אופן "מקובל" רואה האם מחירי הנפט ירדו, האם יש לזה שורש רוחני מיוחד?

תשובתי: אני לא רואה זאת. אני פשוט רואה כיצד הכוח "העליון" מבטל בהדרגה את כל האפשרויות של האנושות להילחם זה בזה.

בעבר הנפט והגז היו סיבה למלחמה ואילו בימינו זה חולף בזכות המהפכה של שימוש בציפחה לייצור נפט מפצלי שמן שנמצאים בכמות גדולה בכל רחבי העולם אפילו בסין, בישראל ובאמריקה. כתוצאה מכך בעתיד יירדו מחירי הנפט. כמו כן, אנחנו עוברים משימוש בנפט לשימוש במכונות חשמליות ולכן עברנו את השלב הזה, אך העולם ממשיך לשמור על מחירי הנפט בגלל קבוצת אנשים בעלי עניין. בעיקרון כבר זמן רב שהטכנולוגיות מוכנות לעבור שינוי ולכן בשנת 2018 עשויה להתרחש נסיגה מאסיבית מהתלות בנפט וגז.

אני צופה שיהיו בעיות עם אספקת המים במיוחד ב"חגורת הארצות", מרוקו דרך צפון אפריקה ומצרים, לבנון, סוריה, ירדן, דרום תורכיה, האמירויות, ערב הסעודית, ומאוחר יותר בעירק ואירן. "החגורה" הזו תסבול מאוד ממחסור במים.

שאלה: האם אתה רואה זאת כ"מקובל" או פשוט מנתח את החדשות?

תשובתי: אני מנתח את המידע ורואה שכך יהיה. ישנן אפשרויות שונות לנהל את האנושות, למשל להתיש אותה ללא מלחמה עד למצב שבו בני האדם יבינו שהם צריכים לעשות "משהו" עם עצמם, אחרת השפעתם תהייה הרסנית על הטבע שבו הם תלויים.

שאלה: באיזו בעיית מים מדובר? ישנם פתרונות טכנולוגיים להשגת מים מהאוויר ולהתפלת מים.

תשובתי: הכול נכון, רק שבעתיד תראה כיצד זה ישפיע, למעשה זה הופך לבעיה גדולה  כשצריך לספק מים למיליוני אנשים.

שאלה: האם האנושות תוכל להסיק שבעיות המים מתרחשות בגלל העדר יחסים טובים בינינו?

תשובתי: היא תגיע למסקנה הזו בלית ברירה, כשהיא תהיה מוכנה לשמוע זאת, ובינתיים היא איננה שומעת דבר. אבל כשלא יהיו מים ולא יהיו מספיק יבולים, אז הבעיה תופיע בוודאי בכל עוצמתה. אך הבעיה איננה למצוא מים, מפני שלא יהיה היכן לחפש ולכן אנשים ינהרו צפונה. אם קודם לכן הגיעו לאירופה בכל חודש 10 אלפים או 10 מיליון מהגרים, כעת יגיעו 100 מיליון. הם ינהרו גם לרוסיה ולמדינות צפוניות אחרות שיש בהן מים ואז אלה וגם אלה יתחילו לחשוב מה לעשות?

שאלה: האם המטרה של "ההנהגה העליונה" לערבב את האנושות?

תשובתי: המטרה של "ההנהגה העליונה" לאלץ את האנושות לחשוב שצריך לעשות עם עצמנו "משהו" באופן קיצוני, כדי לא לאפשר לאסונות קטסטרופליים להתרחש אסונות שעשויים להיות מלווים במגיפות שונות. מגיעים זמנים לא פשוטים, ולאלה ש"מבינים" ידוע איך למנוע את האסון ע"י הפצתה של "שיטת התיקון" כמה שיותר מהר.

מתוך שיעור וירטואלי, 24.12.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest