דף הבית / המשבר ופתרונו / מגדל בבל באירופה

מגדל בבל באירופה

מתוך מאמר דעה: "ממסכי הטלוויזיה לא יורדות תמונות של פליטים סובלים. למעשה, מאחוריהם עומדות טכנולוגיות מודרניות של מניפולציות של התודעה ההמונית. לא מטעים את האנשים סתם, אלא מנסים להפר את האיזון הנפשי שלהם.

כלי התקשורת הופכים למקור של הפרעות נפשיות המוניות, ונשק של מלחמת המידע. המלחמות של המאה ה-21 הן בתחום המידע והכלכלה. מידע – זו התעוררות של דאגה ושל היסטריה המונית בקרב האוכלוסייה. כלכלה – קבלת רווח פיננסי. והרשתות החברתיות הן מכשיר של מניפולציית מידע גלובלית. אתם מאמינים בזה שפתאום שיחררו "ספונטנית" מאות אלפים של פליטים ממחנות מעצר זמניים, ואיפשרו להם לחצות דרך כמה גבולות של מדינות? הפליטים סובלים, אבל לפנינו עוד סבל של מאות מיליוני תושבי אירופה".

אני חושב שללא ספק הכול נשלט, שום דבר לא מתרחש במקרה. הכול מנוהל, אבל לא על ידי איזה שהם מניפולטורים קונספירטיבים, אלא על ידי תוכנית הטבע העליון (הבורא), כדי לתקן את האגו האוניברסלי. אבל לא שלא במודע, כפי שהתרחשה ההתפתחות ההיסטורית שלנו, אלא דווקא מתוך ההכרה שלנו בטבע שלנו, של האגו כרע, ועד לרצון שלנו להיפטר ממנו, מהמקור של כל הייסורים שלנו, ואפילו לתקנו לתכונת השפעה ואהבה (אלטרואיזם). מה שמתרחש באירופה הכרחי להכרת הבעיה של "מגדל בבל", שתאלץ להסכים לתיקון האגו, מאחר והייסורים בהתנגשות האגואיסטית יהיו גבוהים יותר מהייסורים לשנות את טבע האגואיזם לאלטרואיזם. אנחנו, האנושות, חזרנו ל"בבל" וחייבים לסיים את התיקון של הטבע שלנו, שהוצע לנו על ידי אברהם. ובכך ייסגר המעגל של כל ההיסטוריה על כדור הארץ.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest