דף הבית / אהבה / לפרוץ מעולם של נוזלים לעולם של אמת

לפרוץ מעולם של נוזלים לעולם של אמת

שאלה: איך אני יכול להרגיש את האחרים, אם הלב בינתיים לא מרגיש אותם כקרובים?

תשובתי: צריך לחשוב שהזולת זה חלקי נשמתך ורק על ידי החיבור איתם אתה תבנה כלי לקבלת האור, לגילוי הבורא, גילוי המצב האמיתי, כלומר ההשפעה.

עולם האמת, זה עולם של השפעה. ואילו אנחנו נמצאים בשליטת השקר, באיזה דמיון שהעולם כביכול מתקיים בכוח הקבלה. צריך לחשוב על זה כמה שיותר, עד שלאדם יהיה ברור שהכול קיים בהתאם לכוח ההשפעה.

והראייה השקרית והמעוותת שלנו, שמחייבת אותנו לחשוב ולהרגיש אחרת, קיימת רק בנו. ולכן, בגללה אנחנו לא רואים את העולם האמיתי, אנחנו כמו עיוורים שהולכים בחושך ומגששים באוחזנו בקיר. אנחנו לא מבינים היכן אנחנו קיימים!

וכך כל האנושות משוטטת עם עיניים קשורות בחשיכה. אנחנו צריכים להשתדל להשקיע את כל המאמצים והכוחות כדי להוריד את ההסתרה הזאת, ואז אנחנו נראה את כל המציאות שמתקיימת בכוח היחידי של השפעה ואהבה בלבד. אנחנו נראה את המציאות כאיזה עולם אגדות קסום, שבו הכול מתקיים לפי חוקים של השפעה טוטאלית. ואנחנו מסתובבים בתוך העיר הקסומה הזאת ויש לנו אפשרות כל הזמן לתקן ולשפר את עצמנו, בכך שכל פעם רוכשים כוח השפעה נוסף.

באופן כזה אנחנו נקלטים יותר ויותר בעיר הזאת, יכולים להשתמש בהכל, להבין ולהרגיש יותר. זה נקרא עלייה בדרגות הסולם הרוחני.

אבל כבר מהרגע הראשון שבו מתגלה לנו סולם המדרגות הזה, נהיה לנו ברור, שכל המציאות זה רק השפעה ואהבה בלבד. חוץ מזה, במציאות הזאת ישנה בועה קטנה שבתוכה אנחנו ישנים, כמו בתרדמה, מבלי שחוזרים להכרה. רק בנו קיים הדמיון החולני הזה, חלום מפחיד, כמו במוחו של האדם שאיבד את ההכרה וחולפים שם כל מיני זרמים נוזליים, מחשבות חסרות סדר. זה מה שקורה איתנו עכשיו…

לא קיימת כזאת מציאות העולם שלנו! זהו רק מן דמיון, אבל הוא חשוב מאוד, מפני שרק ממנו אנחנו יכולים לעלות לאמת.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 04.06.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לחצות את הקו האדום
שדה הזוהר באור
סוף לאשליה או החלפת הפרדיגמה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest