דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / לערוך את הגנום של האדם

לערוך את הגנום של האדם

הערה: קורה שלאנשים יש תורשה גרועה. מדענים המציאו מספריים מולקולריות, שבעזרתם אפשר לחתוך אותה כדי שהיא לא תשפיע על הדור הבא של האדם. כלומר, מדענים נכנסים לתחום הגנטיקה העמוקה ביותר. חותכים את הגֵן הפגום, ויש אדם אחר לגמרי, הוא לא חולה ואפילו האופי שלו משתנה.

תשובתי: אני סבור שחובה לבדוק הכול בצורה ביקורתית. ודאי, שאנחנו ניתקל כאן בבעיות רבות, מפני שלמעשה כל המחלות נושאות בריאות. הן מבריאות, אם לא את אותו אדם שנפטר כתוצאה מהמחלה, אז לפחות הן משחררות את האנושות ממנה.

כמו הזאבים לדוגמה, כשהם שאוכלים חיות אחרות, הם כמו "סניטרים" של היער, כך גם המחלות שבאות עלינו. אם לא היו בעיות מסוג זה, אז היינו כבר לא ידוע כמה מיליארדים, ומה שאז היינו מעוללים… היינו בונים עוד ועוד בתי חולים ובתי אבות חדשים.

צריך להבין, שהטבע פועל לפי ראות עיניו בכל מקרה, רק שאנחנו מנסים לעשות זאת באמצעים שלנו, ואילו הטבע, (ההנהגה העליונה) עושה זאת באמצעים שלו. וכל ההמצאות של המדענים ניתנים לנו מתוך אותה תכנית טבעית. אבל באופן כללי, צריך עוד לבדוק עד כמה זה יהיה רציונלי.

אנחנו לא מבינים את חוקי הטבע, עד כמה ניתן לנו ומה בדיוק אנו יכולים לתקן בעצמנו, ועד כמה הטבע בהתאם יתקן אותנו ובמקום זה יופיעו בעיות אחרות, מחלות אחרות. אנחנו פשוט לא רואים את הקשרים ביניהם.

נניח שתחול עכשיו התקררות או התחממות של כדור הארץ, או שיופיעו בעיות אחרות, יכול להיות שתפרוץ מלחמה וכתוצאה מכך ימותו כמה מיליארדי בני אדם. זו יכולה להיות תוצאה מזה שאנחנו נתחיל לתקן גנים ולנסות להפוך אותנו לבני אדם בריאים. כלומר זו בכל זאת "תמונה סגורה". לכן, אתה לא יכול לעשות מה שבא לך, במקום אחד אתה מרפא אבל במקום אחר בהכרח מקלקל.

שאלה: אם היה עוסק בזה מקובל שמרגיש את חוקי הטבע, את כוחות הנהגת הבריאה, הקשרים שקיימים בינינו, כיצד הוא היה עושה זאת?

תשובתי: הוא לא היה עוסק בזה. הוא היה מלמד את בני האדם, כיצד להשפיע על  השורש של חייהם, על השורש של בעיותיהם, כדי ששם יתקנו אותו, ולא ינסה לעשות זאת בעזרת מספריים מולקולריות בכזאת דרגה נמוכה ועתיקה. בשביל מה לחתוך כמה כרומוזומים, להחליף מקומות בין גנים כלשהם?! בשביל מה אני צריך לעשות זאת?

אני יודע מראש שכל המניפולציות הללו בכל מקרה יהיו לרעתנו במשהו אחר. אסור להתבדח עם הטבע, זה לא יצליח! הטבע בהכרח יפעל במקום אחר. בכל מקרה, אתה תהיה חייב להגיע לכך שתצטרך לעצב ולבנות את עצמך מחדש בעזרת הכוח העליון, בהתאם להנהגה עליונה ודוגמה א-לוהית.

הערה: במה היה עוסק רופא-מקובל?

תשובתי: רק בהשגת מדרגה עליונה של התפתחות רוחנית של האדם. ומתוך ההתפתחות הרוחנית כל השאר היה מתרחש בחוץ. וכתוצאה מזה, גם הבריאות של האדם.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 03.08.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest