דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לעלות מעל לגורל שלך

לעלות מעל לגורל שלך

שאלה: כפסיכולוג, אני יכול לתאר לעצמי בצורה די טובה כיצד האנשים לומדים על פי תוכנית החינוך האינטגרלי במשך 3-5 שנים. האם אתה סבור שקיימות הגבלות כלשהן בזמן, או שהאנשים ילמדו את זה במשך כל ימי חייהם?

תשובתי: עד שכל האנושות לא תצא לרמה המקסימלית של שיתוף הפעולה עם הטבע, כשכולנו נהיה מקושרים איתו באופן פנימי, אינסטינקטיבי, ונתחיל לעבוד בתיאום איתו – אני לא רואה אפשרות שנוכל לסגת או לסרב לזה. הטבע בכל מקרה מייד יחייב אותנו שוב, על ידי מכות שונות, להגיע לאיזון איתו.

ומה יהיה לאחר שנשיג את המצב הזה? – אינני יודע. אבל בכל אופן, לאחר שמסתכלים היום על מגמת ההתפתחות הזאת, על התנהגותו של הטבע ביחס אלינו, אפשר לומר שהוא בהכרח יביא אותנו למצב של הרמוניה מלאה.

שאלה: כלומר, בשיטה הזאת קיימת איזושהי מטרה עליונה שאליה נגיע בסופו של דבר?

תשובתי: אני חושב שיחד עם זה האדם ישיג כאלה עומקים של מידע על הקיום שלו, שנמצאים כביכול מחוץ לגופו.

אנחנו קיימים משך פרק זמן מסוים בתוך הגוף שלנו, ואילו המידע, המחזור שלו, בכל אופני ההתגלות שלו, הוא נצחי. עכשיו מחזור המידע מתגלה לנו דרך הגוף, והוא יכול להתגלות לנו דרך צורות אחרות כלשהן.

למעשה, אנחנו יוצאים כאן לדרגה של פנטזיה. אפשר לחשוב שמדובר על סוג של חיים לאחר המוות. אבל אנחנו בעצם יוצאים לכאלה רמות, שאנשים רבים, כדוגמת וולף מסינג, מרגישים בעולם שלנו.

אני חושב שכל בני האדם בעולם יכולים להשיג את זה. כלומר, האדם מתעלה מעל למקריות, מעל לגורל שלו.

מתוך שיחה בנושא החינוך האינטגרלי, 12.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:
ללמוד להבין את שפת הטבע
חוק ההרמוניה האוניברסלי
אי אפשר לחכות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest