דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לעזור לעולם לגלות את הבורא

לעזור לעולם לגלות את הבורא

Laitman_2011-01-04_congress-we_9809.jpg

שאלה: איך אנחנו יכולים בעזרת ההפצה של השיטה האינטגרלית להגיע לאיחוד ולאינטגרליות?

תשובתי: ההפצה מחזיקה אותנו, היא מחייבת אותנו להיות יחד, לתקשר בינינו, להתחבר, לדון וכולי. אבל אסור לנו לשכוח שההפצה תהיה יעילה רק כאשר אנחנו נרצה לממש את המטרה העליונה, לגלות לעולם את המצב שבו הוא נמצא בתוך האור העליון, בשפע העליון, באהבה ובהשפעה. אנחנו כולנו נמצאים בתוך השדה הזה, בשדה של מידע, בשדה של השפע והטוב.

אם אנחנו שואפים למטרה הזאת בפעילות ההפצה שלנו, אז בזה אנחנו מזמינים את השפעתו של "האור המקיף" עלינו ועל כל העולם. ובאופן כזה, בצורה טבעית גם מתקרבים יותר בינינו. הכוונה הזאת חייבת להיות נוכחת, לפחות במשהו, איפה שהוא, בצורה כלשהי, אך עלינו לדאוג שזה יהיה.

אסור לנו לשכוח את זה, אחרת ההפצה שלנו לא תהיה יעילה אלא היא תהיה סתם פעולה גשמית. אבל אם אנחנו נחשוב איך תוך כדי ההפצה אנחנו מושכים את העולם ואת עצמנו יחד איתו לגילוי הבורא, אז אנחנו נצליח.

לזה אפשר להוסיף גם כוונה, שבזה אנחנו רוצים לעשות נחת רוח לבורא. אבל זו כבר מדרגה מאוד גבוהה. בינתיים אני לא רוצה לדבר על זה, מפני שאז האנשים מתבלבלים, מיהו הבורא, על איזה תענוג מדובר וכולי.

בביטויים כאלה משתמשת הפסיכולוגיה הפנימית שלנו. אנחנו לא יכולים להשפיע שום דבר לבורא, שום תענוג. אבל כך אנחנו אומרים, מפני שמרגישים שזה כאילו מתרחש כהשתקפות שלנו.

אם אנחנו נשאף להשיג את המטרה הזאת, אז ההפצה שלנו תהיה יעילה יותר פי מיליארד. וזה הדבר החשוב ביותר. אתה צריך לצאת להפצה מתוך הבנה שבזה אתה מביא תועלת עצומה לעולם, בכך שעוזר לו לגלות את הבורא. מה עוד, שגם הקשר בינינו יהיה חזק יותר בהתאמה.

הבעיה היא רק בחוסר השלמות של הכוונה שלנו.

מתוך שיעור מס' 5 בכנס בליטא, 25.03.2012

ידיעות קודמות בנושא:
אחריות עבור העולם
באמצע בין הבורא לבין העולם
הסיכוי של העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest