דף הבית / אקטואליה / למנוע מלחמת עולם שלישית – חלק ב' – דרוש לנו הכוח הטוב!

למנוע מלחמת עולם שלישית – חלק ב' – דרוש לנו הכוח הטוב!

שאלה: מה אומרת חכמת הקבלה על האפשרות של מלחמת עולם שלישית?

תשובתי: בשנות ה-20 של המאה הקודמת, המדענים רק התחילו לגשת לפיתוח נשק גרעיני, המקובל הגדול של המאה ה-20, בעל הסולם, כתב בספרו "הדור האחרון", שאם האנושות לא תתעשת ולא תפעיל את שיטת התיקון העצמי, כדי לאזן את הכוחות החיוביים והשליליים בכל אחד מאיתנו, בחברה ובעולם, אז בהכרח תביא את עצמה למלחמה גרעינית. אבל איזה הוא חכם הרואה את הנולד, רואה את מה שיכול לקרות, ולכן הוא עוקף את הצרות הממשות ובאות, אין לו צורך בהן. הוא מרגיש מראש את הייסורים המתקרבים וזה עוזר לו לבחור בדרך אחרת, דרך של תיקון הטבע שלו. לכן לאנושות יש שתי דרכים: או לקבל ולממש את שיטת התיקון העצמי, או להגיע לזה, אבל דרך ייסורים גדולים והרס עצום! הם יקיפו גם את אירופה וגם את רוסיה, וכמובן גם את המזרח התיכון.

שאלה: האם יש איזה שהן גישות אנליטיות של מקובלים לטקסט של אפוקליפסה, או שבנבואות הם רואים רק משמעות נסתרת?

תשובתי: בטקסטים האלה אין שום משמעות נסתרת! מתוך חכמת הקבלה נובע בצורה פשוטה וקלה על מה הם מדברים. אני חוזר, יש לנו שתי אפשרויות:
– או שנתקן את עצמנו ונהפוך לחברה בה טוב ורע הולכים באיזון, ונחייה בהרמוניה בינינו שתתפשט בעולם הסובב בכל הדרגות: דומם, צומח וחי.
– או שכמו ילדי רחוב, נתחיל להרביץ זה לזה עד שתישאר קבוצה קטנה של בני אדם על הארץ השרופה והמותשת. ואלו ששרדו יתחילו לבנות חברה נכונה, בה הטוב והרע יהיו מאוזנים.
לכן הכול תלוי בבחירה החופשית שלנו! האם לבחור בדרך של תיקון הטבע שלנו, לאזן את עצמנו ודרך זה את כל החברה, שבעיקרון מקיפה שלוש יבשות: אירופה, רוסיה ואמריקה, או להמשיך ללכת בצורה עיוורת הלאה, כך שמשחקים רק עם כוח אחד, אחד נגד אחרים.

שאלה: מה מסמל באפוקליפסה פתיחה של חותמות?

תשובתי: החותמות האלה, זה התכונות הנסתרות של הטבע, אותן אנחנו יכולים להוציא למטרת התיקון שלנו.

שאלה: החותמות האלה עדיין לא פתוחות?

תשובתי: הכול תלוי בנו! חכמת הקבלה כבר התגלתה לעם. היא מאפשרת לנו להשיג את כל המקורות של הכוח הטוב שקיימים בעולם, אבל אנחנו לא מגלים אותם. הם חתומים, צריך לפתוח אותם, ואז יופיע הכוח הטוב ויאזן את הכוח האגואיסטי הרע שלנו.

שאלה: באפוקליפסה, פתיחת החותמות מובילה לאירועים חדשים של סוף העולם. אולי עדיף לא לפתוח אותן?

תשובתי: לא! דרוש לנו הכוח הטוב! צריך להבין בצורה נכונה את הכתוב. אני משתמש במקורות הקבליים ובהסתמך עליהם, אני אומר פעם נוספת: אין כאן שום בעיות. האפשרות הזאת נמצאת בידיים שלנו. אנחנו לא בובות עיוורות על חוט, בידיו של הטבע. אנחנו יכולים לעשות את זה! זה בכוחנו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "שיחות עם מיכאל לייטמן", 23.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest