דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / למה שונאים את ישראל

למה שונאים את ישראל

thumbs_ierusalim-1_100_wp.gif

שאלה: בימים האחרונים פורסם מאמר של ד"ר ריצ'רד קראבטס מאוניברסיטת בוסטון, שניתח את מסקנות המחקר אודות המדינות השנואות ביותר בעולם. המאמר, שנבנה על סמך סקרים שהועברו בקמפוסים של אוניברסיטאות בכל העולם, מראה שישראל היא המדינה השנואה ביותר בעולם. העובדה הזאת כבר מזמן לא מפתיעה אף אחד, אולם הדוקטור מבוסטון החליט לברר ביסודיות את הסיבות לתופעה שכזו.

קראבטס הגיע למסקנות הבאות:

60 שנה לאחר יסוד המדינה היהודית, עצם זכות קיומה עדיין נמצא תחת סימן שאלה.

מאשימים את היהודים ב"גניבת" אדמות פלסטיניות, בכיבוש "אכזרי ולא חוקי".

ישראל מתוארת כ"איום הראשי על השלום בכל העולם".

למה ישנו כזה יחס בעולם לישראל. למה לפלסטינים ולכל עם אחר בעולם יש "זכות להגדרה עצמית" ולישראל אין?

תשובה: זה כך משום שבצורתה הרוחנית האמיתית ישראל מזיקה לכולם. וכל העולם מרגיש זאת בתת מודע. בעל הסולם כותב ב"הקדמה לספר הזוהר" (אות ע"א), שאם אנחנו, בזמננו, לא ממלאים את היעוד שלנו, אנחנו בכך מעוררים באומות העולם את ההרגשה שאנחנו מיותרים ומזיקים בעולם הזה. אנחנו חייבים להעביר לעולם את שיטת התיקון שלו, אחרת הוא נכנס למשבר הסופי.

קיבלנו הזדמנות לבנות מדינת קבלה לפי העקרון המקראי "ואהבת לרעך כמוך", ולקבץ את העם תחת הכלל הזה, ובכך להראות לעולם דוגמא של ארגון חדש של החברה. במקום זה, אנחנו מראים לעולם את ההפך ממה שהוא מצפה מאיתנו בתת מודע. אם לא נשתנה בקרוב נפסיק את קיומנו כ"מדינה" וכ"עם". המילים האחרונות נכתבו במרכאות משום שהמדינה והעם אינם קיימים בפועל. אלא שיש רק הזדמנות ליצור אותם – אם נבין מחוכמת הקבלה איך לעשות זאת, כמו שזה היה במדינה המקראית שלנו לפני החורבן שלה.

פוסטים קודמים בנושא:

תפקיד ישראל

4 comments

  1. סוף העולם כבר הגיע…. אמרת ש"נשים רחמניות יאכלו את ילדיהן" תיראו בחדשות- אימהות רוצחות את ילדיהן. יש הרבה אנשים שרוצים איחוד ומשתדלים, ומנסים… איפה הישועה?

  2. גאולה תיכף ומייד, יש להציל את כל הילדים שזקוקים לנו!!!

  3. להתאמץ יותר! להגביר את הטוב בעולם, שיגבר הטוב על הרע.

  4. "שונאי אדם יושבי ביתו"  הורים רוצחים את ילדיהם, לאן הגענו?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest