דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / למה רועמים התותחים?

למה רועמים התותחים?

שאלה: מה אנחנו יכולים לומר היום לאדם שיושב בדרום הארץ במקלט תחת הפגזות?

תשובתי: שיצטרף להפצת המסר שלנו. כי זהו האמצעי היחיד שעל ידו העולם ישתנה לטובה. דרך המסר שלנו הוא יקבל את "האור", כלומר את כוח התיקון. אין שום סיכוי אחר ושום פעולה אחרת שימשכו לעולם את הכוח העליון המתקן. כל שיטת הקבלה בנויה על משיכת האור המחזיר למוטב.

ודאי שדרושים כאן הסברים נוספים, אבל בכללות, אנחנו צריכים להבין שההמונים יתקרבו לרוחניות בקלות רבה. לא יהיו להם עליות וירידות, ולא יהיו להם שאלות קשות. כי להם, בניגוד אלינו, אין "פלוס" ו"מינוס", אלא רק "מינוס", ריקנות, שמתמלאת על ידי החיבור. בסופו של דבר הם יסכימו לחיבור, כדי למלא את עצמם.

בצורה כזאת הם יחסכו הרבה מצבים לא נעימים, במהלך אותם עשרה שיעורים שבהם הם ילמדו את מה שלקח לך עשר שנים כדי ללמוד. כשתסתכל על הקבוצה שלהם, אתה תתפלא: "אני במשך 15 שנה למדתי לשנוא את החברים, ואילו הם אוהבים זה את זה תוך כמה שיעורים".

זאת התמונה שתעמוד לפניך. הרי אתה מבצע את התיקון, והם לא. הם פשוט קלטו איך לקבל את התענוג בצורה נכונה, ותפסו את הכיוון הנכון: "להתחבר? אז להתחבר. העיקר לקבל תענוג". אבל אתה, כשתסתכל עליהם מהצד, תקנא בהם.

לכן, אנחנו צריכים להתבסס על מחקרים מדעיים ולשכנע את האדם בצורה הגיונית בנחיצותו של האיחוד. ואז הוא יבין את הסיבה לכל מה שמתרחש, לחוסר האיזון שלנו עם הטבע, ויסכים לחיבור, כדי להגיע לאיזון איתו.

אני צריך לבנות יחס מאוזן כלפי כל העולם, כולל האקולוגיה, המשפחה, החברים וכן הלאה. אני חייב להפוך למשפיע, לחלק מועיל ומתוקן של השלם. מספיק שאסכים לנוע בכיוון הזה, והמגמה תשתנה מייד. ובסופו של דבר הכול יתחיל להסתדר. העננים כביכול יתפזרו, ויתגלו שמיים כחולים.

שאלה: אז עם מי האדם צריך להתחבר?

תשובתי: עם כל העולם. אבל בשלב הראשון, עם הקבוצה. זה לא מספיק לאהוב את העולם בניתוק ממנו, בדומה למפורסמים שאומרים לנו מתוך מסכי הטלוויזיה: "מי אוהב אתכם יותר ממני?". וזה אומר, שנצטרך לאסוף את האנשים לקבוצות.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לתלמוד עשר הספירות", 12.03.2012

ידיעות קודמת בנושא:
על קו האש
גנבים ברשות החוק
מלחמה עולמית או ערבות עולמית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest