דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / למה האשמה בנו?

למה האשמה בנו?

שאלה: לא מספיק שכל העולם מאשים אותנו, הישראלים, בכל מה שמתרחש בישראל, אז עוד חכמת הקבלה גם כן אומרת שהיהודים אשמים בכל. הייתי רוצה להבין, במה בדיוק אנחנו אשמים? אתה אומר שאנחנו מפורדים, אבל אני מכיר הרבה אנשים טובים שמיודדים ביניהם ועוזרים זה לזה.

תשובתי: אתה צודק לחלוטין, מנקודת המבט החיצונית שלך על העולם. אבל אם מתעמקים לתוך המערכת, שקושרת את כל האנושות, שמנהלת את כל הטבע, אז נהיה ברור שהיהודים הם אותו החלק דרכו הכוח הכללי של הטבע משפיע ופועל על כל השאר. ולכן אם היהודים לא מתנהגים בצורה נכונה, אז מזה סובלים כל השאר. תאר לעצמך עם קטן, קבוצה קטנה, שלא מתאחדת בינה לבין עצמה בצורה טובה ונכונה. ולכן כל ההשפעות שעוברות דרכה לאנושות, יוצאות שליליות ומובילות לפירוד, התנגדות, עוינות הדדית.

חכמת הקבלה מסבירה את החוקים האלה, ופוקחת את עינינו ומאפשרת לנו לחדור אל תוך המערכת ולראות את הסיבה. מנקודת מבט של ההיגיון הרגיל שלך, אתה צודק. אבל אם מביטים יותר פנימה, אז מוצאים צידוק לכל מה שנאמר במקורות קבליים. אני מתייחס לזה כמו מדען. המקצוע הראשון שלי זה ביו-קיברנטיקה, השני הוא פילוסופיה כללית וחכמת הקבלה, ובנוסף לכך יש לי תואר של דוקטורט באנתולוגיה, המדע של המבנה הכללי של הבריאה. כשאתה לומד את כל המדעים האלה, אז אתה מתחיל לראות כיצד הכול מאורגן בכזאת צורה, שקבוצה שנקראת עם ישראל מעבירה דרכה את כל כוח ההשפעה על העולם כולו.

הקבוצה הזאת קובעת הכול: עד כמה שהיא מחוברת, כך מחובר גם כל העולם. ואם היהודים מתפרדים ואפילו שונאים זה את זה, אז כל העולם יהיה גם כן כזה. העולם בצדק מאשים אותנו, את היהודים, מפני שהוא מרגיש באופן אינסטינקטיבי שהכול תלוי בנו. אנטישמיות ויחס שלילי של אומות העולם כלפי ישראל, מורה על כך שהם מרגישים את עצמם תלויים בעם ישראלאני מבין שזה מעליב אותך לשמוע שמאשימים אותך בהכול, גם אני חשבתי פעם כמוך. אבל בוא לא נהיה קצרי ראייה! המחקר של הטבע מחייב אותנו להסכים עם כל מה שכתוב במקורות הקבליים, בחלק הפנימי של התורה.

שאלה: אתה מתכוון שאנחנו צריכים להתחיל לחיות בקומונות? על איחוד כזה מדובר?

תשובתי: לא, לא מדובר על יצירת קומונות. צריך רק ללמוד את חכמת הקבלה, כדי להתחיל להביט על העולם בעיניים אחרות, לראות את המערכת הפנימית שמנהלת את כל האנושות. ואז המבט שלך ישתנה, ותבין עד כמה הכול תלוי דווקא בך.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM בתאריך 18.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest