דף הבית / המשבר ופתרונו / למה אני מפרש את החדשות

למה אני מפרש את החדשות

הערה: בזמן האחרון אתה נשמע כפרשן פוליטי ולא כמקובל.

תגובתי: בהתפתחות התרבותית המשותפת שלנו, הגענו לסיום השלב הקודם בהתפתחות האנושות, שלב שבו האנושות התפתחה לפי חוק הטבע, על ידי האגו ההולך וגדל שלה, כמו ילד קטן או נער מתבגר. אבל כמו שתקופת הילדות מסתיימת, כך גם התקופה הזאת הסתיימה והיום הטבע "מאלץ" אותנו להתבגר ולהתייחס לחיים בצורה אחרת. לשם כך עלינו לעבוד בניגוד לרצונות האגואיסטיים שלנו ולהתעלות מעליהם ב"אמונה למעלה מהדעת".

על מנת לממש את המעבר הזה מילדות לבגרות, מתגלה חכמת הקבלה ומספרת לנו היכן אנחנו נמצאים, מה התרחש לאורך ההיסטוריה ומה עתיד להתרחש. החל מרגע זה, יש לפנינו שתי דרכים להתפתחות: דרך ייסורים או דרך תורה, דרך הטוב. חכמת הקבלה מלמדת אותנו כיצד ללכת בדרך הטוב, כלומר ללמוד להידמות לטבע ולהתאחד כפי שכל הטבע מאוחד. ההרגשה האינטגרלית תחשוף בפנינו את העולם האמיתי שבו אנו קיימים, אבל כעת הוא נסתר על ידי ההרגשה האגואיסטית הצרה שלנו. בגילוי העולם האמיתי נהיה ״ייצורים״ של עולם אחר, נצחיים ומושלמים.

מאחר והמעבר הזה הכרחי לכולם וצריך להתרחש בזמנינו, כפי שכתוב בחכמת הקבלה ולפי כל מה שמתרחש בעולם, מסתבר שחייבים ללמד את חכמת הקבלה בהתאם לאירועי החדשות, ולספר על ידי מה מתעוררים האירועים ולקראת מה הם מובילים אותנו. ניתן לראות את הפרשנויות שלי משנים קודמות ולהיווכח עד כמה הן נכונות. גם בעל הסולם כתב על פוליטיקה בכתבי "הדור האחרון" ובעיתון "האומה".

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest