דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / למה אנחנו חייבים לדעת את החוקים של העולם העליון

למה אנחנו חייבים לדעת את החוקים של העולם העליון

הערה: קיימים יותר ממאתיים חוקים פיזיים של העולם הגשמי שהתגלו ומתוארים בצורה יפה מאוד. די חבל שחכמת הקבלה לא יכולה להסביר לנו את החוקים של העולם העליון.

התייחסותי: החוקים של העולם הגשמי ניתנים לתיאור, מפני שאדם גילה אותם בהיותו מצוי באותן התכונות, רק בגלל זה הוא גילה והשיג אותם. אבל אם אין באדם תכונות רוחניות, הוא לא יכול לעשות שום דבר, רק לשמוע את מה שהמקובלים אומרים לו. למשל, אם יש לי בבית חתול, כלב, עז או פרה, האם אני יכול להסביר להם משהו מחוקי הפיזיקה? אני לא יכול. לשם כך עליהם לעלות לדרגת אדם ולפתח בתוכם תכונות מסוימות שיאפשרו להם להרגיש ולגלות את חוקי הטבע האלה.

לפני אלפיים שנה לא ידענו את מה שאנחנו יודעים היום, מפני שהאגו שלנו מתפתח כל הזמן ואנחנו יכולים לגלות בתוכו סוגים חדשים של תלותיות.

הערה: עז ופרה לא חייבים לדעת את החוקים של העולם הגשמי ואילו מקובלים כותבים שאנחנו חייבים לדעת את החוקים של העולם העליון.

תשובתי: חייבים, מפני שהם עוזרים לנו לצאת לדרגה של ניהול הגורל שלנו.

שאלה: אז למה אין לי חושים ואיברים המתאימים לזה?

תשובתי: מפני שדווקא בכך שאתה רוכש אותם בעצמך ומכוון להשגת החוקים הרוחניים, אתה מפתח בתוכך, בצורה הנכונה ביותר את החושים והאיברים האלה. אם פשוט היית מקבל אותם, אז היית נקרא "מלאך", כלומר אם מלכתחילה היית קיים בהם, אבל אז היית כמו עז או פרה.

מתוך שיעור וירטואלי, 12.03.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest