דף הבית / חכמת הקבלה / גלגול נשמות / לכוון את עצמנו לגל של אין סוף

לכוון את עצמנו לגל של אין סוף

שאלה: אם חכמת הקבלה מדברת על העולם הרוחני, האם זה אומר שהיא לא מכירה במציאות של הגוף הגשמי שלנו?

תשובתי: ההרגשות הנוכחיות שלך הן אמיתיות. אם אתה לא מאמין, אז תצבוט את עצמך טוב ומייד תרגיש שאתה קיים בתוך הגוף. אבל באמצעות פעולות מיוחדות שמאפשרות לתקן את התחושה והתפיסה אתה יכול להרגיש את עצמך במצב אחר לחלוטין.

תמונת העולם שלך היא מאוד יחסית ותלויה ברגשות ובחושים שלך. אפילו את הקיום של הגוף שלך אתה תופס ברגש, בחוש, דרך חוש המישוש. הוא מקיף את האיברים הפנימיים ואת כל מה שאתה נוגע בו.

בכללות, אנחנו יכולים לתאר לעצמנו את עצמנו כאיזה מנגנון רגשי, שמכוון לתדר מסוים. אז בוא נרחיב את טווח התדרים הזה, בוא נרחיב את הגבולות ואת עומק הכניסה של הרגשות שלנו. אם אתה תעשה את זה, אז העולם שלך ישתנה, וגם את הגוף שלך אתה תתפוס אחרת.

הכול תלוי בחושים וחכמת הקבלה מלמדת אותך איך להעביר את החושים שלך למשטר תפיסה בלתי מוגבל, שנקרא "עולם אין סוף".

היום אתה מוגבל בהרגשת מציאות מסוימת. אתה מרגיש את העולם הזה, את עצמך בתוכו, את שבעה מיליארד בני האדם האחרים, החיות, הצמחים וכולי. אלה הם הגבולות שלך. וחוץ מזה, אתה מוגבל בזה שאינך רואה לא את הסיבות, לא את התוצאות ולא את הכוחות הפועלים. כך גם ילד קטן, שרואה לפניו חלקים של לגו, ולא שם לב להיגיון והקשר ההדדי שטמון בהם.

שודדי בנקים מרססים באוויר תרסיס מיוחד, כדי לראות את קרני הלייזר של אמצעי השמירה. כך גם אנחנו רוצים לראות את אותם החוטים שמתוחים בעולם הרוחני. על ידי זה שתברר את הקשרים ההדדיים האלה, אתה תוכל להסדיר את החיים שלך, לפחות תחילה בעולם הזה.

וגם זה עדיין לא הכול. כי הגוף שלך הרי "משורטט" בחושים שלך. תשנה אותם, תכוון אותם לגל חדש ויכול להיות שהגוף ישתנה, יקבל צורה אחרת, נצחית.

הכול תלוי בכיוון של החושים שלך, ואתה יכול להעלות אותם עד למקבילים הרוחניים שנקראים: "כתר", "חכמה", "בינה", "זעיר אנפין" ו"מלכות". אז הם יעבדו על השפעה ובפליטה, במקום על קבלה וספיגה, ויהפכו לנצחיים.

הנה יוצא, שתפיסת המציאות זה דבר חשוב מאוד. לא במקרה אנחנו רוצים שהילד בראש ובראשונה, יעשה היכרות עם העולם שבו הוא חי. לפני שיתחיל לעשות ניסויים, שיכיר תחילה מה מזיק ומה מועיל, לֵמה כדאי לו להימשך וממה להתרחק. קודם כל, אנחנו מייצבים אותו בצורה נכונה כלפי הסביבה.

מכאן מובן לי איך צריך לפעול: הדבר הטוב ביותר עבורי זה לגלות את המציאות האמיתית, לייצב את עצמי נכון כלפי הכוחות שפועלים בה. כי היום אני כמו תינוק שזורק ידיים ורגליים, שעדיין לא רואה ולא שומע. ולכן אני חייב לרכוש חושים נוספים.

מתוך שיעור על המאמר "גוף ונפש", 31.08.2012

ידיעות קודמות בנושא
להפריד את ה"אני" שלי מהגוף הגשמי
ראייה כפולה מתקדמת
מטרת החברה העתידית

One comment

  1. ואלרי - נהריה

    שלום רב יקר.
    רציתי לשאול: מה אדם\התינוק אמור לעשות כאשר אינו מרגיש דבר פרט מכאב..ולא יכול להשאל יותר כוחות מהקבוצה, לא מהליבוש התורה כי הם המקור של הכאב, כי רוצים להתפטר מהתינוק, ומיישמים זאת בכל כוחותיהם.
    והתינוק אינו יודע ואינו מבין עדיין – מיהו הלובש התורה, כדי להבין ולהבחין – בין התלבשויות של אמת ושקר, בין "תשאר ולחם עם האגו" לבין הקשר "אינך מתאים באמת למשפחה"?
    ….. ואין מלאך ….

    מאוד אודה על תשובתך.
    תודה.
    רק ביחד.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest