דף הבית / חכמת הקבלה / ליצור כיפת ביטחון מעל העולם

ליצור כיפת ביטחון מעל העולם

שאלה: איך להתגונן מפני תוקפנות קולקטיבית של ההמונים, לא פיזית, אלא אמוציונלית?

תשובתי: אך ורק על ידי איחוד! לא חשוב ממי או ממה נובעת התוקפנות, כל רגש עמוק בכל דרגה יכול להיות מנוטרל רק על ידי יחס חיובי, אבל לא כלפי אדם זה או כלפי מקור זה, אלא על ידי יחס טוב ביניהם. כל העולם שונא אותנו, אל תשימו לב אליו. תתאחדו ביניכם ותראו כיצד כל העולם יעמוד על "הרגליים האחוריות".

שאלה: ומה לעשות עם שכן ששונא אותך? לשבת איתו מאחורי שולחן ולפתוח בשיחה?

תשובתי: לא יעזור. בדיוק כמו אותן השיחות שאנחנו רוצים לנהל עם הערבים.

הערה: אבל השכן הוא יהודי!

תשובתי: מה ההבדל? אני לא חושב ששיחה ישירה תעזור. לצורך זה צריך ליצור אווירה כללית. כשמשוחחים עם אדם אחד על אחד, אתה כביכול נותן לו רושם בדרגת העולם שלנו. ספק אם זה יעזור, אולי במקרים פרטיים. לכן צריך ללכת דרך כל העם, דרך המערכת הכללית. אנחנו חייבים ליצור אווירה של טוב וחסד הדדיים בינינו, כי על ידי האיחוד שלנו אנחנו יוצרים כיפה של ביטחון מעל המדינה.

שאלה: מהו הצעד הראשון בדרך לאיחוד?

תשובתי: בואו נתחיל להכיר בזה, לדבר ולחשוב על זה. אין יותר צורך בשום דבר אחר.

שאלה: כלומר חכמת הקבלה היא נגד פעולות?

תשובתי: ודאי שלא. למשל, אנחנו מתנדבים בשמירה על גני ילדים, אך אם הפעולות האלה היו לצורך ליכוד העם, אז הן היו מצליחות יותר. חשוב מאוד להתרכז פנימית בכך שאתה עושה את זה למען האיחוד. כך אתה מפעיל את המערכת של ההנהגה העליונה. ואילו סתם פעולות מכאניות לא נותנות שום דבר. העולם שלנו הוא בסך הכול תוצאה של העולם העליון. אתה רוצה להשפיע עליו? רק דרך הכוונות שלך. על ידי הפעולות אתה לא תשפיע על המדרגה העליונה. לכן צריך ללמוד כיצד זה נעשה. אני קורא לכולם לבקר באתרים שלנו, ללמוד, לכתוב לנו ולהתכלל בפעולות שלנו. תצטרפו אלינו בכל זמן שנוח לכם. אם נהיה מאוחדים במערכת אחת, תראו עד כמה זה ישנה את האווירה הנוכחית. חכמת הקבלה זוהי הליבה, זוהי הנשמה של העם שלנו, שמתוכה הוא נוצר. אתם תגלו לא סתם הרבה דברים חדשים, אלא גם תבינו כיצד אפשר לשנות את גורלכם ואת גורל העולם.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "עימות – כיצד הכול עובד באמת", 28.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest