לחץ מדבק

הערה: לפי מחקרים אחרונים של קבוצת מדענים בינלאומית, לחץ – מדבק. במהלך מחקר התנהגותי על מרצים ותלמידים התברר שהלחץ של המרצים עובר לתלמידים ולהיפך. כמו כן, כתוצאה ממחקר היחסים בין אם ובנה, נקבע שהלחץ של האם יכול להתבטא בשינוי טון הקול או הריח ואלו מועברים לתינוק. הידבקות בלחץ בגיל כל כך מוקדם מסוכן בכך שהוא משנה מרכיב כימי במוח התינוק ומשפיע באופן שלילי על התפתחותו.

 

תגובתי: עלינו לשים לב מה המדענים חוקרים ומוצאים. כל בני האדם מחוברים זה עם זה ובין כולם יש "חוטים" שמחברים אותנו במחשבות, ברצונות, בכוונות ובדחפים. יכול להיות שחכמת הקבלה באמת צודקת בכך שהיא אומרת שאנו נמצאים ברשת כלל עולמית, שקושרת אותנו לחלוטין בכל? מסתבר שזה באמת כך.

המדענים גילו שמצב רוח רע של התלמיד משפיע על המורה ולהיפך. מה חדש פה?!

ראו היכן "נוברים" המדענים בהשוואה למה שחוקרת חכמת הקבלה, מה היא מלמדת אותנו, על מה היא מספרת כאשר היא מסבירה ומראה את חוקי הרשת שבה כולנו מקושרים יחד. אם נשנה את היחסים ההדדיים בין בני האדם במקום כלשהו בעולם, נשפיע בכך על בני אדם שנמצאים בקצה השני של כדור הארץ. בוודאי שקיים קשר הדוק בין כולם, צריך פשוט לדעת ולהכיר את המערכת הזאת. אם אני נכנס למחשב מבלי לדעת כיצד לעבוד אתו, אז מה כבר אני יכול לעשות? אבל, אם אני מכיר את התוכנה שלו ויודע כיצד לנהל אותה ומה השפעת האצבעות שלי על המקשים ודרך המקשים על התוכנה אז אוכל להשפיע. כמו כן, אם אני יודע אלו תוצאות המחשב יכול להפיק וכיצד הן ישפיעו על כל העולם בהנחה שהמחשב שלי מחובר לרשת המחשבים העולמית, אז  זה כבר עניין אחר.

באופן זהה אני יכול לנגן על הקלידים הפנימיים שלי שהם צמצום, מסך ואור חוזר. ובכך להשפיע על הרשת שקיימת בינינו ונקראת "נשמה אחת כללית יחידה". אם אני יכול להשפיע על רשת זו בכך שאני נמצא בתוכה באופן מודע עם המחשבות, הרגשות וההשתוקקויות שלי, בכך שאני רוצה להביא אותה למצב העתידי הטוב אליו היא בכל מקרה תגיע, אבל אני רוצה לדחוף אותה לשם משום שאחרת לא אוכל להשפיע עליה, אז וודאי שאני משפיע עליה! אני מתחיל לראות ולהבין באיזה אופן היא עוברת את כל שינויי הצורה של ההתפתחות שלה.

אם כך למה זה מפתיע שהכול משפיע על הכול? שילדים מביאים את המורה האומללה להיסטריה, עם השיטות הילדותיות שלהם. האם על כך אנחנו מדברים?! הכול וכולם מקושרים הדדית ונמצאים במערכת אחת, אף אחד לא יברח לשום מקום ולא יפרוץ החוצה. לכן, מוטב שנלמד על מהות הקשר בינינו, מהו הטבע שלו וכיצד אנחנו יכולים להשפיע זה על זה ולהביא את כולם יחד לאחד יחיד ושלם. כך נגלה דרגה אחרת לחלוטין של שיתוף פעולה הדדי בינינו, דרגה אחרת של הקיום שלנו! והמדענים בימינו מגישים לנו מחקרים, עליהם חכמת הקבלה מדברת כבר 6000 שנה.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 30.6.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest