דף הבית / קבלה ומדע / לחיות במטריצה אחרת

לחיות במטריצה אחרת

שאלה: כיצד מקובלים גילו שהכול נובע מתוך הכוח העליון?

תשובתי: לפני 5778 שנה הופיע האדם הראשון עם רגישות יתר, הוא גילה שהכול נובע מתוך הכוח העליון והסביר זאת. קראו לו אדם. את הגילוי שלו הוא הביע בספר "רזיאל המלאך". זוהי חוברת לא גדולה בת 70-80 דפים. אבל ביחס לאותם זמנים זו מהדורה רצינית.

כמו כל הכתבים הקבליים, תחילה הספר הזה היה נסתר, הוא התגלה לפני 3500 שנה. מתוארים בו למעשה כל כוחות הטבע, אבל בצורה מורכבת מאוד, בצורה מוצפנת. מאז כל השיטה מגולה וכל מי שרוצה יכול להתעמק בה, ללמוד ולהשיג.

שאלה: המדענים בינתיים לא מדברים על כך.

תשובתי: המדענים מבינים פחות ופחות את העולם שבו אנחנו חיים. למרות שהוא מתגלה יותר ויותר, אבל לא בכלֵי השגה אנושיים אלא בסדר השגה עליון הרבה יותר.

התוצאה היא תמונה פרדוקסלית: אנחנו מגלים חלקים מקוטעים וקטנים מהבריאה כולה. מזה מורכבים כל המדעים שלנו. לאחרונה מתגלים נפחים של הבריאה שאנחנו לא מסוגלים להסביר. איינשטיין, היו אברט ומדענים אחרים הכניסו מעט הסברים, אבל למרות זאת, העולם שבו אנחנו חיים הופך להיות יותר ויותר לא מובן.

על רוב השאלות שצצות אין לנו היום תשובות, מפני שהשאלות הללו דורשות גישה אחרת לגמרי שלא קיימת אצלנו. אנחנו לא יכולים להימצא למעלה מזמן, מרחק ותנועה במהירות אין-סופית, אנחנו לא יכולים לחיות במטריצה אחרת, מזו שבה אנחנו חיים.

לכן המדע, כלומר האפשרות שלנו להשגה ותפיסה, נמצאת במבוי סתום, אבל לא הטבע עצמו. הטבע מתגלה בצורה של עננים חשוכים, חורים שחורים וכדומה. אבל מי יכול להסביר את כל זה? אותו הדבר גם לגבי המיקרו עולם. זה מצביע על כך שמכשיר ההשגה שלנו מוגבל מאוד. המדע נותן לנו את מה שהוא מסוגל לתת, בכך שהוא מהווה נגזרת מהאפשרויות שיש לנו ולא שום דבר אחר.

מתוך שיעור וירטואלי, 8.04.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest