דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לזכות בלידה רוחנית

לזכות בלידה רוחנית

laitman_2009-05-28_0097_70.jpg

שאלה: האם במידה ונצליח לבטל את הרצונות האגואיסטיים שלנו בכנס ביחס לרצון הכללי, נוכל להגיע למדרגה הראשונה שבה נולדים לעולם הרוחני, מדרגה הנקראת עובר רוחני?

תשובה: כן, זה אפשרי לגבי כל משתתפי הכנס. אפילו לגבי אלה שבאו כמעט במקרה ולא למדו איתנו בחודשים האחרונים או השנים האחרונות. גם הם יכולים לזכות לגילוי הרוחניות ביחד עם כולם.

אנשים שמבינים שהם נמצאים בשליטת הטבע האגואיסטי, שנאה לאחרים ואהבה לעצמם, ורוצים לצאת מהאגואיזם שלהם ולהתאחד כאיש אחד בלב אחד במעמד הר סיני (הר השנאה), ולהשיג אהבה לזולת – ניצבים בפני משימה קשה, הם צריכים לעלות מעל הר השנאה הגבוה הזה. אך אם הם רוצים את זה, הם יקבלו! מה לדעתכם מייחד את כל האנשים שיצאו ממצרים, גברים, נשים, זקנים, ילדים וכל העמים הזרים שהיו שם? הרי רק 600,000 גברים קיבלו את התורה, הם מהווים רק חמישית מהמספר הכללי של האנשים שעמדו למרגלות הר סיני. כלומר הם מהווים רק מדרגה אחת מתוך החמש: שורש – א' – ב' – ג' – ד'.

אך אם אנחנו מגיעים לאחדות באותה המדרגה, ברצון הכי קטן ברמת אפס ו-600,000 אנשים מתוך 3 מיליונים מתאחדים, אז זה מספיק. אנחנו מקבלים אמצעי שנקרא "תורה" ומתחילים ללכת יחד איתה. ואז כבר נוכל לעבוד עם האגואיזם שלנו ולעלות בעזרתו.

זה נקרא העבודה במדבר, אנחנו כבר נוכל להעלות מ"ן ולבצע את כל הפעולות הדרושות. החשוב הוא לעבור את הלידה הרוחנית הזאת, שנקראת יציאה ממצרים. אני חושב שאנחנו יכולים להשיג את זה, אם רק נרצה. יש לנו את כל התנאים והאפשרויות לשם כך. מלמעלה הכל פתוח ומוכן בשבילנו. אני אומר זאת במלוא הרצינות. מי שיצטרף לפעולה הזאת וירצה להיות איתנו בלב ובנשמה, יוכל לזכות בגילוי, בתיקון וביציאה מהגלות.

זה לא ריאלי לעשות זאת לבד, אבל ביחד – זה קל!

מתוך שיעור אחרון לפני הכנס "זוהר לעם" 2010, 18.2.2010

ידיעות קודמות בנושא:
רוצה להיות עובר רוחני?
יש לנו את כל התנאים
התקפה!

One comment

  1. אני מאוד מתרגשת מקווה שנצליח!!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest