דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להשלים לבנות עולם לא גמור

להשלים לבנות עולם לא גמור

כנס בגאורגיה. שיעור מס' 4

יש לנו בידיים כוח עצום, שאין דבר המשתווה לו. חכמת הקבלה זה היסוד של הטבע ללא תוספת של כל מיני אמונות ומיתולוגיות! החוקים הפיזיקליים, החוקים העמוקים ביותר של העולם, זה שיתוף פעולה הדדי של שני כוחות מנוגדים: אור וכלי (רצון), תכונת הקבלה ותכונת ההשפעה, אין שום דבר אחר. תקראו להם איך שתרצו: פלוס ומינוס, קוטב צפוני ודרומי, פרוטון ואלקטרון. אנחנו בעלי שיטת האיזון ביניהם, שמסבירה איך בעזרת שתי הלֵבֵנִים האלה נבנה העולם, ואיך אפשר להשלים לבנות בעצמנו את העולם הלא גמור הזה בכוונה, ובאופן כזה להבין מה הבורא רוצה מאיתנו.

הוא רוצה שאנחנו נוכל לבנות אותו. כמו שילד בונה מלגו בית או מפסל משהו, מרכיב לגו או פאזל, כך גם אנחנו צריכים להשלים את בנייתו!

החלקים של הדומם, הצומח והחי של העולם הזה נמצאים באופן אינסטינקטיבי באיזון ביניהם. הטבע עובד בתוכם כך, שהם אינם טועים ופועלים בצורה נכונה. מישהו תופס מישהו, מישהו אוכל מישהו, כך הטבע מנהל אותם! חוץ מהאדם.

בנו קיימים דרגות ה"חי" וה"מדבר". את דרגת ה"חי" אנחנו צריכים להביא למצב של איזון עם הטבע. זה אומר, צריכה חכמה, שלזה העולם יאלץ אותנו להגיע או על ידי ייסורים, משבר, או בדרך הטובה. אני חושב שעכשיו ההתפתחות הזאת תואץ.

בכל אופן, עכשיו כבר כולם מדברים על זה באופן גלוי! בזמן האחרון בחדשות ובכל מקום משדרים, שבשנים הבאות לא יהיה יותר טוב, אלא יותר גרוע. ולא רק באירופה, אלא כבר גם באמריקה ובמדינות אחרות. כלומר אנשים כבר מודים בזה, שאין להם מוצא מהמצב הזה.

באופן כזה, הטבע יביא אותנו או בצורה הכרתית, או על ידי מכות לצורך בקיום חכם, לצורת צריכה חכמה: הכול בשווה, ואז לכולם יהיה את כל מה שנחוץ לחיים. וכל שאר הכוחות והזמן יהיו מופנים רק להשגת הדרגה הבאה, שנקראת "אדם", כלומר הידמות לבורא בחיבור בינינו.

את זה אנחנו צריכים לבנות בעצמנו. אנחנו צריכים להשיג את הדרגה הזאת כדי להתקיים בה בצורה חכמה ולא באופן אינסטינקטיבי, כדי שבאופן כזה נוכל להשיג את דרגת הבורא, את הכוח הכללי היחיד שמקיף ומנהל אותנו.

ובשום פנים ואופן לא לחשוב על הכוח הזה כעל משהו ממשי! ממשי יכול להיות רק הרצון. האור, שמנהל אותו זה לא חומר, אלא רק הכוונה להשפיע. עם הזמן אנחנו נבין את זה.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס בגאורגיה, 08.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
צרות של תלמידים שנשארו כיתה
המקלדת של מחשב הפיקוד
האם כדאי לחכות 150 שנה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest