דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להשׂיג את גדלותו של בעל הסולם

להשׂיג את גדלותו של בעל הסולם

בעל הסולם

שאלה: תן לנו עצה, כיצד ללכת בדרכו ובשיטתו של בעל הסולם, כדי להשׂיג את המטרה בצורה המהירה ביותר?

תשובתי: כבר למדנו באופן כללי את כל מה שנכתב על ידי בעל הסולם, צריך רק ליישׂם את שיטתו. הייתה לנו הזכות להכיר את האדם הזה, עם הנשמה הזאת, על כל מפעל חייו. אנחנו חיים דרך מחשבותיו נמצאים בתוך "המבנה" שנבנה על ידו.

חכמת הקבלה מתפתחת, מכיוון שמתפתחות הנשמות. יותר ויותר נשמות מגיעות לשלב הסופי של התיקון, מתקרבות כדי ליישׂם את עצמן. הגלות האחרונה הסתיימה וכעת אנחנו הראשונים שעוברים מהגלות האחרונה הזאת, לגאולה השלמה, גילוי הבורא. וכאן אנחנו באמת זקוקים לתמיכה, עזרה, אור גדול, לימוד, אשר העביר לנו בעל הסולם. אנחנו רואים על עצמנו, עד כמה עוזר לנו שאנחנו משתמשים בו, אם נלך בדיוק בעקבות שיטתו, נשיג הצלחה בכך שנעורר את המאור המחזיר למוטב. בינתיים האור הזה פועל עלינו באופן נסתר, וגם התוצאות לא כל כך נראות מבחוץ, אך כל יום הכוח הזה גדל, הופך להיות לנראה ומורגש יותר. אני מאוד מקווה שבקרוב אנחנו נתחיל להרגיש את מה שאנחנו קוראים, נרגיש בתוכנו את אותן הצורות, התכונות הדמויות.

כל מה שאנחנו קוראים עליו בספר הזוהר ובתלמוד עשר הספירות, כל התמונות האלה יעברו לתוכנו, ואז יהיה לנו מובן שזה סרט! כמו שכעת הרצונות שלנו מציירים לנו תמונה של העולם הזה, כך אחר כך הרצונות שלנו, רק שאֵלֵו יהיו כבר רצונות השפעה, יציירו לנו את תמונת הטבע השני של העולם העליון. אז נבין מה שבעל הסולם עשה עבורנו! הוא כתב שלמעשה את התורה מתחילים ללמוד רק לאחר גילוי ההשׂגה. הרי כשמתגלות לך התמונות של העולם הבא, אתה חייב לדעת לשם מה כל זה! כמו תינוק שנצרך במבוגר.

תתחיל תרגיש שבעל הסולם והרב"ש דואגים לך כמו לילד קטן, ומסבירים לך את כל העולם הזה. בעזרתם, אתה מתחיל לחדור לתוכו יותר ויותר לעומק, להבין ולבצע פעולות עצמאיות. כל פעם את מתפעל יותר, והמורים הגדולים האלה נמצאים יחד איתך, שני המחנכים האלו שדואגים לך ותומכים בך כל רגע וכל צעד.

אנחנו עוד צפויים להעריך את החשיבות של המפעל שיצר בעל הסולם, את אותה ההכנה הגדולה שהוא עשה: "גן ילדים" ו"בית ספר", ואת כל ה"אוניברסיטה" של החיים הרוחניים שהכין עבורנו. אם לא הוא, אך בית ספר לקבלה לא היה יכול לעזור לנו. אני מאוד מקווה שכולנו נגיע לגילו הזה, אז נתחיל להבין את גודלו האמיתי ואת אהבתו אלינו. לאחר מכן נוכל לבוא במגע בדרגה אחרת ולהבין זה את זה.

אני מאוד מקווה להיפגש עם כולכם בעולם האמת, היכן שנוכל לדון על כל המתרחש בהסתכלות עליו במבט אמיתי, ונבין זה את זה. את כל זה אנחנו נעשה יחד עם הרב"ש ובעל הסולם, בעזרתם, ואתם תרגישו כיצד הם כל הזמן תומכים בנו, בקביעות עוטפים אותנו בדאגה. נשתדל להיות ראויים להם!

ראה מאמרים קודמים בנושא:
לציון יום הסתלקותו של בעל הסולם
לימוד האור עבור כל העולם
מאילו ספרים אנחנו מקבלים יותר אור?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest