דף הבית / להרגיש מילוי בלתי פוסק

להרגיש מילוי בלתי פוסק

שאלה: במה יועיל לי תיקון הנשמה?

תשובתי: תיקון הנשמה מעניק לאדם מילוי מוחלט לכל הרצונות שלו והרגשת אושר מלא ונצחי. קיום הכלל "ואהבת לרעך" מביא לכך שאתה מתחיל לאהוב את האדם שאותו אתה רוצה למלא. כדי שאדם יהפוך להיות קרוב אליך, עליך להיות חדור מהרצונות שלו, לפנות לבורא לצורך המילוי שלו, לקבל אור של מילוי ולהעביר אותו דרכך אליו.

אני פונה לזולת שאותו אני רוצה למלא ומקבל ממנו את הרצון שלו (מינוס). את המינוס הזה אני מעביר דרך הרצון שלי ואיתו אני פונה לבורא עם שני "מינוסים". כשאני מקבל מהבורא מילוי לשני הרצונות, אני נותן לתחתון את מה שהוא רוצה. בכך שאני מעלה רצון כפול כלפי מעלה, נניח רצון שלי ושל עוד חבר, אני מקבל מהבורא תענוג כפול.

במילים אחרות, אני נכלל וחדור מהרצון של החבר. אני פונה עם הרצון שלו לבורא, מקבל ממנו מילוי ומעביר אותו דרכי לחבר. החבר קיבל ממני את המילוי לרצון שלו, ואני קיבלתי את המילוי של הרצון שלי, כלומר קיבלתי פי שניים.

הערה: נניח, שהחבר רוצה כסף…

תשובתי: החבר לא רוצה כסף, אלא מילוי! הוא לא יתמלא מכסף, הוא יצטרך להחליף אותו בכל מיני תענוגים ואילו באופן שהסברתי אני נותן לו אותם בצורה החשופה והטבעית ביותר.

נניח, שחבר שוקל 100 קילו, הוא אוהב לאכול, כלומר אוהב ליהנות מתהליך קבלת המזון, מהרגשתו, מצריכתו אבל אז הוא סובל כי הוא אכל יותר מידי. עליו להמתין עד שהאוכל יתעכל ורק אז יוכל להתמלא שוב. לשם מה לעשות את כל התהליך הזה? אני מאפשר לו להיות כל הזמן במילוי.

שאלה: כלומר אתה לוקח איזו אנרגיה מהבורא ונותן לו?

תשובתי: כן. כל סוגי התענוגים שבחיים שלנו הם אור. בעולם הגשמי הם מתחלקים למזון, מין, משפחה, עושר כבוד, מושכלות, אבל למעשה, בפנים זה אור טהור ולא משנה איזה רצון יש לאדם.

מתוך שיעור וירטואלי, 23.04.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest