להקדים את הטבע

המטרה שלנו מתחלקת לשניים: מצד אחד, עלינו לעבוד על עצמנו, ומהצד השני עלינו לעזור לכל שאר האנושות. היא כבר מרגישה את תופעות המשבר, ובשלב הבא יהיה עלינו להתחבר איתה, כדי שביחד נמשיך בדרך. וכך, אין ספק שאנחנו נוביל את ההתקדמות הכללית, מפני שהאנשים פשוט אינם יודעים כיצד להתקדם למטרה. עלינו להיות "הכוח המושך" – אותו החלק באנושות שמוביל אותה קדימה.

על מנת להוביל את האנשים, אנחנו צריכים בראש ובראשונה לדאוג לעצמנו. אך חשוב לזכור: לא היינו מקבלים התעוררות רוחנית, אם לא היינו צריכים לשנות את העולם ולהוביל אותו אחרינו. ולכן, היום אנחנו לא נצליח אם נחשוב רק על התקדמותנו הפרטית. חייבים לדאוג לאנושות כולה, לעולם כולו, כדי להביא את האנשים לחיבור כללי בנשמה אחת, כפי שהיינו בהתחלה. לשם כך עוררו גם אותנו, וזאת צריכה להיות כוונתנו המקורית.

אז כיצד אנחנו צריכים להתפתח, ויחד עם זאת לתת כיוון נכון לעולם כולו? החוק הכללי בעבודתנו הוא שקיים כוח אחד, שנקרא "האור" או "הבורא", ששולט בעולם ומשפיע עליו. הוא קובע ועושה את הכול. על מנת להשתלב ולהשתתף בפעילותו, עלינו לרצות שהוא יזרז את התפתחותנו. ללא הרצון הזה, הוא יפתח אותנו על פי התוכנית המקורית – באמצעות הדחפים השליליים חזקים, שמקדמים את ההמונים.

ולכן, כל עבודתנו היא לדרוש התקדמות מהירה, שתקדים את התופעות השליליות של התוכנית המקורית של הטבע. לשם כך אנחנו חייבים תמיד להבין שאנחנו ניצבים מול כוח אחד שפועל עלינו. ועלינו לחייב אותו להשפעה מוגברת, מזורזת ויעילה יותר, ממש "למשוך" אותו בכיוון הנכון. כפי שילד מושך את אימו ביד. אך אם הוא מושך בכיוון הלא נכון, שום דבר לא יצא. הם לא ילכו לסרט, כפי שהוא רוצה, אם עליו ללכת לגן הילדים.

כך גם אנחנו צריכים כל הזמן להשתוקק בכיוון הנכון, לרצות למצוא את הכוח האחד הזה, שאין עוד מלבדו. אני רוצה לחקור אותו, ולהכיר כיצד הוא פועל, לאן הוא מכוון. ולכן אני דורש שהוא יתגלה. הרי אז הפעולות שלו תהיינה מובנות לי.

כאשר אני יודע את כל זה, אני דורש ממנו לזרז את קצב ההתפתחות שלי. בכל פעם אני "מושך" אותו לכיוון הנכון, כאילו אני מושך את אימא אחריי לגן עם רצון והשתוקקות חזקים יותר ממה שיש לה.

מתוך שיעור מס' 1, בכנס הקבלה בגרמניה, 05.08.2011
ידיעות קודמות בנושא:
לעמוד מתחת לאור
אל העולם, עם האור
מקרינים אהבה על העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest