דף הבית / קבלה ומדע / להצטייד ברצון חדש

להצטייד ברצון חדש

שאלה: האם הרצון שאני מרגיש עכשיו, זה הרצון שלי?

תשובה: זו כבר שאלה אחרת. "מאיפה בא הרצון?", "מי מנהל אותו?", "האם אני מנהל אותו או הוא מנהל אותי?", אלה כבר שאלות אחרות.

"המדע הרגיל" שחוקר את הדומם, לא תלוי ברצון. במדע הדומם, בסופו של דבר, התוצאה שיוצאת – בתוכה אין רצון. זה, אמת, נכון. וזה מה שהופך אותו בעצם ל"מדע של העולם הזה". מה זאת אומרת? כי זה מדע שהוא קבוע, קיים.

אם אנחנו מגלים איזשהו חוק, מגלים אותו בצורה נכונה, אז בצורה הזאת הוא נשאר. וכך אנחנו מגלים כל מיני צורות היחסים שישנן בטבע וקוראים לזה "חוקים". חוק זה היחס המסוים בין שניים לפחות. שני נתונים, שאנחנו עושים ביניהם איזושהי אינטראקציה, פורמולה, ואומרים, זה שייך לזה לפי נוסחה כזאת, אלה החוקים שאנחנו מגלים.

זה בינתיים לפי התפיסה שלנו שאנחנו מקבלים כשאנחנו חוקרים לפי החושים שלנו בקבלה, במילוי את עצמנו, בהנאה, בחוש שנקרא "רצון לקבל". אני היום לא יודע מאיפה אני מקבל משהו, המציאות הזאת נסתרת.

אם אנחנו יוצאים מחוץ לנו ורוצים להרגיש בחמישה החושים החיצוניים, לא את עצמנו, את המציאות החיצונה שהיא נסתרת מאיתנו, אם אני רוצה לחקור אותה, אני צריך חמישה חושים, נוספים, הפוכים. לשם כך אני צריך להצטייד ברצון חדש, ברצון של השפעה, לא קבלה. ואז יש לי מדע אחר , מדע שנקרא "חכמת הקבלה".

מתוך התוכנית "עולמות נפגשים – קבלה ומדע" מס' 4, 2.5.2014

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest