דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / להפיץ את האהבה בכל העולם

להפיץ את האהבה בכל העולם

המקובלים כתבו לנו הוראות מדויקות שבהן הם הסבירו לנו מה לעשות עם השנאה שמתגלה לנו, וכיצד לראות אותה כאמצעי לעבודה ולתקן אותה בכל פעם. כלומר, מעל השנאה הזאת, עלינו לבנות בכל פעם גשר בינינו.

לכן מתגלה היום בעולם המשבר הגלובלי הכללי, החוסר הגלובלי של הקשר בינינו. והוא מתגלה דווקא כדי שנבנה את הקשר הזה. התמונה הזאת מתגלה בצורה כל כך פשוטה וברורה. אני לא רואה כאן שום קושי. צריך רק להבין שמה שקורה עכשיו לנגד עינינו הוא הגילוי של אותו הכלי השבור, שחלקיו אינם מסוגלים להתחבר זה לזה, ולכן הם סובלים.

ואנחנו רוצים להסביר, באהבה, לכל אותם החלקים השבורים, שלא יהיה לנו טוב יותר אם לא נדביק מחדש את הכלי השבור שלנו. כבר לפני מספר שנים אמרתי שמצפה לנו משבר, והוא אכן הגיע. בקרוב נגלה עוד ועוד בעיות חדשות, במהירות שתלך ותגבר. עלינו להבין שזה קורה כתוצאה מגילוי השבירה שלנו, ולהקדים תרופה למכה. ואז נקבל כל מכה מתוך הבנה, ומייד נתקן אותה.

בצורה כזאת אנחנו יכולים להפוך את הרע שמתגלה לטוב, ולהכפיל אותו פי 620! הרי אור הנרנח"י גדול פי 620 מאור הנפש שבדרגת החי. ואם נהפוך עכשיו את השנאה לאהבה, נרוויח פי 620 יותר אור. תארו לעצמכם כמה טוב היה אם היה מתגלה עכשיו בעולם הכוח הטוב פי 620 יותר ממה שמתגלה הכוח הרע. כל מה שחסר לעולם – היה מצוי בשפע: מקורות אנרגיה, אקולוגיה בריאה, שלווה והרמוניה. וחוץ מזה, היינו מגלים בתוך זה את האלמוות ואת הנצחיות. הרי על אותו הגשר שבינינו אנחנו מגלים את הקשר עם השורש שלנו, ועולים לדרגתו!

כל אופני הקשר נמצאים בינינו, ועלינו להתחיל לעבוד עליהם: מעל הקשר הווירטואלי, הגלובלי, האינטגרלי, אנחנו צריכים לתקן את כל הקשרים השבורים האלה ולהפוך אותם לקשרים טובים.

נקווה שנגיע לאהבה ביום האהבה שאנחנו מציינים היום. זה סמל יפה, ולכן כדאי לצאת היום לכל הרשתות החברתיות ולהסביר מהי אהבה. בואו ננסה להפיץ את האהבה. אני פונה כך לכל מי ששומע אותנו, בכל העולם!

מתוך שיעור על ט"ו באב, 15.08.2011
ידיעות קודמות בנושא:
בלי שנאה, אין אהבה
יום האהבה שלאחר יום החורבן
כל העולם תחת מטרייה אחת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest