דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להפוך להיות כלי, המגלה את האור העליון

להפוך להיות כלי, המגלה את האור העליון

כנס בסנט פטרבורג. שיעור מקדים מס' 2.

כל כנס הבא מהווה את המדרגה הבאה לאחר הכנס הקודם. אבל הכנס הנוכחי בסנט פטרבורג הוא מיוחד.

הגיעו והתאספו כאן אנשים שבמשך הקיץ התכוננו אליו באופן אינטנסיבי, זוהי קבוצת סוצ'י. אליהם הצטרפו כל השאר, כל אלה שלומדים איתנו. באופן כללי, כאן התאספו הנציגים החזקים ביותר שלנו מכל הקבוצות.

לכן, בהתחשב בעבודה שנעשתה, אני מקווה שאנחנו נוכל להתאסף ולהשיג כזה מצב, כאשר החיבור שלנו יהיה שווה לבחינה הראשונה של האור, ואז אנחנו נגלה אותו בתוכנו. כי בעצם אין אור. אור נקרא, תכונה הדדית של השפעה ואהבה שאותה אנחנו מגלים בינינו בדרגה הראשונה המינימלית ביותר.

בעל הסולם נותן דוגמה עם זרם חשמלי. אנחנו לא יודעים מה זה, אבל רואים את התגלותו בחימום חוט תיל במנורה, או בעבודה של איזו מערכת, מנגנון עבודת מנועים וכדומה. כלומר אנחנו כל הזמן מדברים על תוצאה, על התגלות איזה כוח שעובד, אבל אינו מובן לנו.

כך גם כאן. כאשר אנחנו רוצים מאוד לגלות את הכוח היחיד של הטבע, אז הוא מתגלה. הוא קיים, אבל קיים כלא מוחשי עבורנו. וכדי להרגיש אותו, אנחנו צריכים לאפשר לו לפעול איפה שהוא, להתגלות במשהו. בדיוק כמו זרם חשמל, כל עוד לא נקבֵּעַ אותו על משהו, אנחנו לא יודעים אם הוא קיים או לא.

לפי אותו העיקרון נעשית עבודה גם עם האנרגיה העליונה הכללית, שכוללת בתוכה את כל שאר סוגי האנרגיה שאותה אנחנו מכנים בשם "אור". אנחנו צריכים לעשות מעצמנו כזה התקן שמגלה את האור הזה, מזמין את התנועה שלו, ואנחנו מהווים כלי, אמצעי, מנגנון, בסיס, שבו הוא מתגלה.

לשם כך אנחנו צריכים לנסות להתחבר בינינו, כל הזמן להתאים את עצמנו לתכונת האור. ברגע שהמצבים שלנו, המאמצים שלנו, האיחוד בינינו מגיע להידמות מינימלית אל האור, אז הוא מתחיל להתגלות.

מתוך שיעור מקדים מס' 2 לכנס בסנט פטרבורג, 18.09.2014

ידיעות קודמות בנושא:
אל המטרה הרצויה
מאמץ, זה תענוג
האדם בונה את הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest