דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להפוך את המקל לסוכרייה

להפוך את המקל לסוכרייה

עכשיו מתגלה לנו "שלטון שני", איזשהו כוח זר, שאם נשתדל להבחין בו בצורה נכונה, יהיה לנו טוב. אם אינני מנסה להבין אותו בצורה נכונה, הוא מכה בי, כדי שאשים לב אליו ואתייחס אליו בכבוד, כדי שאבין מי כאן הבוס! זה יהיה לימוד קשה, תחת מקל, אם אני לא אהפוך את המקל הזה לסוכרייה. וזה אפשרי רק בתנאי שאני בעצמי רץ אחריו, מנסה לברר מה השליטה הזרה הזאת רוצה ממני, ומוכן להרכין את ראשי בפניה. זה נקרא "וייאנחו בני ישראל מן העבודה ויזעקו ותעל שוועתם אל האלוקים".

כל העולם מתחיל להתקרב לעבודה הזאת, במודע או שלא במודע. כולנו "עובדי השם", כולנו נמצאים בגמר התיקון, רק שאיננו יודעים ואיננו מרגישים את זה! כולנו עובדים כדי לגלות ולהסכים עם כל המצבים שאנחנו עוברים ולהשיג את גילוי האין-סוף. גם עכשיו אנחנו נמצאים באור האינסופי הזה, רק שאיננו מסכימים איתו, ולכן הוא נסתר מאיתנו לחלוטין.

לכן, כל האנושות עובדת יחד. יש כאלה שעובדים שלא במודע, ויש כאלה שרוצים להבין את העבודה הזאת ולבצע אותה מרצונם. אך לכולם מתגלים אותם שלבי העבודה. ומתוך המבוכה והבלבול שעוברים עכשיו על האנושות, ניתן לראות שזה כבר דומה לבלבול שאותו עובר האדם בעבודה הפנימית, בבירור המדרגה הבאה שלו. כך כל העולם עכשיו, מתוך הרגשת הבלבול, הערפול וחוסר האונים, יתחיל לברר את הדרגה הבאה שלו.

רק שכל אחד יעבוד בהתאם למקומו במערכת. עבור חלק מהאנשים זאת תהיה דרגת השגה ממשית, ועבור אחרים זאת גם תהיה השגה, אבל השגה מעשית מאוד, שנובעת מהחיבור, מהערבות ההדדית, שאותה יהיה מספיק להם להשיג כדי להרגיש את המערכת הכללית, ואת עצמם כחלק ממנה.

יש כאלה שיצטרכו לעבוד קשה יותר, לערוך בירורים קשים יותר כדי לגלות את אותה המערכת בדרגת ה"ראש" שלה ולא בדרגת הגוף. אבל ידוע, שגם בכל חלק בגוף קיימים ה"מוח" וה"לב" שלו, כלומר החלקים שאחראיים על הכוונה וההרגשה. הרי כל חלק צריך לקבל את הפקודות שמגיעות מהמוח המרכזי ולעבד אותן, כדי לבצע את העבודה במקום שלו.

כל חלק צריך להחזיר תגובה בחזרה למוח. לכן אפילו בגוף קיים "מוח עצם", כלומר חלקים בעלי הכרה, הבנה והרגשה של המערכת הכללית. ובסופו של דבר, כולם מתאחדים יחד עד שהם מתערבבים לגמרי ונכללים זה בזה בצורה מלאה.

מתוך שיעור על מאמר של בעל הסולם מהספר "שמעתי", 07.09.2011
ידיעות קודמות בנושא:
אני מוכן לשתף פעולה!
הענן המוזר שירד על העולם
עולם קטן ונבוך

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest