דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להסיר את המחיצות!

להסיר את המחיצות!

2012-02-24_1225_w.jpg

שאלה: כיצד נגיע כולנו לרצון אחד, אם כולנו שונים?

תשובתי: במה אנחנו שונים? אם נסלק את כל הסימנים הגשמיים שלנו, הגופים הזכריים והנשיים, האינסטינקטים הבהמיים וכל מיני התכונות, שאיתן נולדנו, אם נסלק את זה שהתחנכנו בחברות שונות, בתי ספר וכדומה, אז לא יישאר לנו שום דבר שיפריד בינינו. כלומר, כל מה שמפריד בינינו, זה דבר שפל, נבזי, גשמי ושטחי. במצב כזה אנחנו קיימים עכשיו.

בעצם אנחנו מהווים אחד שלם. אין בינינו שום חלוקה ופירוד. כלומר, אנחנו שלם אחד כללי מוחלט. וכל זה, זהו "אדם", מערכת אחת יחידה, נשמה אחת יחידה ושום דבר יותר.

במצב התחלתי כזה, שנקרא "עולם אין סוף", איננו מרגישים שום דבר, כמו טיפת זרע שנכנסת לרחם ואז האישה מתעברת. מה מרגישה טיפת הזרע הזאת? כלום!

כדי להתחיל להתפתח, כלומר, כדי להשיג מה אנחנו, מי אנחנו, התרחשה השבירה של הנשמה הכללית. אנחנו נשברנו למאות, אלפי מיליארדי רסיסים. והרסיסים האלה, הם שמולידים בנו את הדחייה, הגבולות בינינו בדרגה הגשמית. אם אני מבטל את הגבול הזה ביני לבין האחרים, אז אני מתחיל להרגיש הכול. הגבול הזה מורכב מחמש דרגות של הרצון.

באותה המידה, שבה אני מנטרל את הרצון האגואיסטי הזה, את הדחייה מהאחרים, את המחיצה המבדילה, אז במידה הזאת אני מתחיל להרגיש את האורות: נפש, רוח, נשמה, חיה, יחידה. וזה הכול, אין יותר שום דבר! אנחנו קיימים בתוך האגו, ומה שאנחנו מרגישים בתוכו, זה את העולם שלנו.

בואו נבטל את כל המחיצות שבינינו ואז נשיג את האחד היחיד השלם. הגוף יפסיק להתקיים. הוא יתאדה מהחושים שלנו ואנחנו נתחיל להרגיש את עצמנו כקיימים ברצון אחד כללי, המלא באור אחד כללי. וכל זה מושג רק בינינו.

מתוך שיעור מס' 1 מהכנס בליטא, 23.03.2012

ידיעות קודמות בנושא:
בחזרה לגן עדן
למצוא את מקומי בפסיפס הנשמה
הזמן לרסק את האחדות והזמן להרכיבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest