דף הבית / אקטואליה / להסיר את דגל ישראל

להסיר את דגל ישראל

הערה: בניו יורק התקיימה ועידה עולמית של עיתון "הארץ" בסיוע "הקרן החדשה לישראל". בוועידה היה צריך להופיע המזכיר הכללי של הפת"ח, סעיב עריקאתאבל לפני שהחל לנאום את נאומו, הוא דרש להסיר את דגלה של ישראל. ורק לאחר שבקשתו נענתה, הוא החל לדבר.

תשובתי: אני חושב שחלק משתתפי הוועידה היו בוודאי רוצים גם להסיר את מדינת ישראל, ולא רק את הדגל. חלקם משמשים כמגפון אנטישמי נגד ישראל. 

שאלה: איך הם יכלו להרשות לעצמם להסיר את דגל ישראל?

תשובתי: אין מה לעשות, זוהי דמוקרטיה. אם כבר הפכת להיות דמוקרט, אז אתה תהיה דמוקרט עד הסוף, עד שיאכלו אותך, כפי שזה קרה עם אירופה, שעל ידי הדמוקרטיה הביאו את עצמם למצב הנוכחי. כפי שזה קורה בדרך כלל: מגדלים כל מיני יצורים חיים, ואחר כך הם אוכלים אותך. "הקרן החדשה לישראל" נוסדה כדי להשמיד את המדינה שלנו. האמריקאים תומכים ומממנים אותה באופן מוחלט. דרכה הם קיוו לזרוע כאן הרס, לעורר מהומות, אבל לא יצא להם מזה כלום. וגם לא ייצא! ובכל זאת, הארגון הזה מרעיל את דמם של פוליטיקאים רבים.

שאלה: אם היית ראש הממשלה, מה בכל זאת היית עושה?

תשובתי: אם הייתי ראש הממשלה, הייתי מחוקק רק חוק אחד, חינוך חובה לכל האזרחים שרוצים לקבל מהמדינה פנסיה, סיוע כלכלי וכולי. כלומר, מי שנחשב לאזרח של המדינה הזאת, חייב לעבור תהליך חינוכי. מה גם שזהו תהליך בלתי פוסק, בו משתתפת כל האוכלוסייה, ללא יוצא מהכלל, החל מגיל שש ועד המוות. ביסודו של החינוך הזה טמונה רק שיטת החיבור והאיחוד. אבל בה היה כלול הכול: חקר העולם כגוף אחד ויחיד, המערכת האינטגרלית הסגורה של כל החברה, באיזה אופן החברה יכולה להגיע להידמוּת למערכת הזאת, להיכלל בתוכה ולהיות איתה באיזון. וכל עוד אנחנו לא מגיעים לאיזון, יהיה לנו רע, מפני שעל ידי חוסר האיזון שלנו אנחנו ממוטטים את כדור הארץ. אנחנו כבר רואים לְמה הבאנו אותו ברמה האקולוגית. שיטת החיבור והאיחוד מקנה לאנשים ידע, כיצד להגיע למערכת אידיאלית סגורה, שבה גם האקולוגיה וגם האדם, האנושות, המשפחה, הכול נמצא באיזון אידיאלי. לזה אנחנו צריכים לשאוף, עלינו לפחות לדעת שאנחנו הולכים לכיוון ההוא ולא לכיוון ההפוך, כמו היום.

שאלה: האם היית שולל את אזרחותם של אנשים כאלה, כמו נציגֵי "הקרן החדשה לישראל"?

תשובתי: לא, לא הייתי שולל מהם את אזרחותם. פשוט הייתי מחייב אותם ללמוד. בעיקרון, אני רוצה לומר שאנחנו מוכנים לחיות ולשתף פעולה עם כולם!

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 14.12.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest