דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / להביא לאנשים את האמת, מיד!

להביא לאנשים את האמת, מיד!

שאלה: אתמול התקיים דיון סוער במדינה לגבי הפסקת אש אפשרית. מה אתה חושב על זה, אף על פי שהפסקת האש לא נכנסה לתוקף?

תשובתי: קודם כל, כמובן יש למנוע מהאויבים שלנו לפעול בצורה כזו בעתיד, ולכן הפסקת אש לא תעזור. כאן נדרשת פעולה שתאפשר לנו לחיות בצורה נורמלית.

מצד שני, לפי דעתי, הפסקת האש תוכל להביא תועלת אם עם ישראל מבין שעליו לבצע תיקון ואין לו ברירה אחרת. אין דרך אחרת להגיע לחיים רגועים – לא יהיו חיים רגועים עד שהעם לא יתקן את עצמו כנדרש, כלומר, עד שיהפוך להיות "כאיש אחד בלב אחד", כמו שצריך להיות עם ישראל לפי המקורות.

ואז, "השטח שעליו אנו מתגוררים" יהפוך להיות לארץ ישראל האמיתית. העם צריך להתייחס למקום שלו בדיוק כמו לארץ ישראל, היינו לרצון ישר-אל. זו צריכה להיות תפיסת העולם של העם, וזו אינה תפיסה דתית, אלא רוחנית.

ואז כמובן לאף אחד בעולם לא תהיה סיבה לומר שהארץ הזאת אינה שייכת לנו. להיפך, כולם ירצו שאנחנו נחיה כאן, כולם ירגישו שנוכחותו של עם ישראל בציון תאפשר לו לספק את מקור החיים, מילוי רוחני לכל העולם, וזה מה שחסר לכל העמים.

אז יהיה שלום וגם שלמות בכל העולם וזה יתפשט מכאן.

אם עם ישראל ישתמש בהפסקת האש כדי לחזור לחיים הרגילים שלו, אז היא לא תעזור בכלום ועוד כמה חודשים נראה שהמצב רק החמיר.

למעשה, האויבים שלנו צודקים באי הסכמתם להפסקת האש. הרי לפי הגישה הנוכחית שלנו, הפסקת האש לא תועיל. מובן שאם לא נבצע תיקון רוחני, הכול יהיה הרבה יותר גרוע.

אז מה לעשות בסופו של דבר? – הקבוצה שנקראת "בני ברוך", שמבינה שכאן סוף סוף נדרש תיקון, ומראים לנו שאין ברירה אחרת, צריכה לפנות עכשיו לכל העולם, ובפרט לעם ישראל, ולהסביר בגלוי מה קורה וכיצד יש לפעול.

אחרת, לא תהיה לנו שום אפשרות להישאר כאן. בינתיים, טילי האויבים דומים לצינורות פלסטיק עם חומר נפץ, אך בפעם הבאה הכול עלול להיות הרבה יותר רציני – יתחילו לזרוק עלינו פצצות מתקדמות ואף פצצות אטום, כימיות וביולוגיות. ולא רק מכיוון אחד, אלא מכל ארבעת הכיוונים. הכול אפשרי.

ובכן, אם אנחנו מבינים שאין דרך אחרת ויעזור תיקון רוחני בלבד, בואו נממש אותו. זה לא אומר שצריכים לוותר על החימוש, על "כיפת ברזל". לא. אך יש להבין שהתיקון האמיתי מתבצע במדרגה גבוהה יותר.

קודם כל עלינו להבין שאנחנו לב הפעולה הזו. עלינו לצאת לעם ולהסביר לאנשים את המתרחש, אפילו בצורה כפייתית. עכשיו היא "עת לעשות". הכול מתרחש בשבילנו כדי שנסביר לעם ישראל על ייעודו בכל הכוח ובכל האמצעים.

העם צריך לדעת זאת. העניין הוא לא בכך שיכיר אותנו ואת צדקת דרכנו, אלא שיידע שבכך תלוי גורלו. זה מה שאומר לנו בעל הסולם: אם נבצע את המשימה הזו – נישאר בארצנו, ואם לא – ניאלץ לעזוב אותה.

ובכן, הגיעה העת להפצה אגרסיבית.

מתוך שיעור על ספר "שמעתי", 16.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מי אנחנו – עָם או אוסף של פליטים?
הזמן שעובר הוא לא לטובתנו
הדרך לשלום

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest