להביא אור לעולם

photo_rav_gh70_096.jpg

שאלה: נוצרה בי תחושה שהפצת חוכמת הקבלה אינה סתם פעולה המכוונת לכך שיותר אנשים ידעו על חכמת הקבלה, אלא פיתוח של תכונת ההשפעה בתוכך. זה משהו שהאדם עצמו, יותר מכל אחד אחר, צריך אותו בשביל להתפתח, (למרות שהכול קשור הדדית).
אם אני מבין נכון, לא הקבלה כשיטה היא שמופצת (למרות שגם זה קורה), אלא האור שכבר הופיע בך. האם זה נכון?
תשובה: הסברת בצורה נכונה ובפשטות את משמעות הפצת הקבלה!

שאלה: איזו תחושה צריכה להישאר אצל אדם לאחר הצפייה במדיה שלנו?
תשובה: תלוי בצרכן, החל מדמעות ועד לשנאה (ואדישות באמצע).

שאלה: איזה נושאים המדיה שלנו צריכה להאיר?
תשובה: רק את הדרך לגילוי הבורא, כי רק המילוי באור ייתן לנו קיום נצחי ושלם!

פוסטים קודמים בנושא: הפצה

2 comments

  1. איזה הסבר יפה ומרגש תודהלך איש יקר

  2. בס"ד סז-א<מהבעש"ט> מלכות נק' דיבור, ומחשבה והכוונה נקרא בינה, וכאשר מחבר בין בעסק התורה או התפלה ב' בחינות האלו, דהיינו הדיבור עם הכוונה, אז מחבר ומקשר מלכות עם הבינה, בסוד מ"י זא"ת עולה מן המדבר [כמו ששמעתי ממורי זלה"ה].

    —–  מקורות ומראה מקומות  —–בפ"י דרוש לש"ת תקכ"א קטז, גמלכות נק' דיבור – זח"א קמה, א. זח"ג רכח, א. תקו"ז תס"ט קה, א. ומחשבה והכוונה נק' בינה – זח"ג רכט, סע"ב. זח"א רמו, ב. מי זאת גו' – שה"ש ג, ו.ערב<מהר"י בעש"ט זלה"ה> כל המענג את השבת ר"ל ש' בת, [ונבאר מ"ש בזוהר פ' נשא דף קמח] ויחשבה לו צדקה כי צדק אע"ג דדינין מתערין מינה הוא חשבה צדקה רחמי [יעו"ש], והוא דשמעתי ממורי <הבעש"ט זלה"ה> לקשר מלכות במחשבתו עד אתר דאתנטילת מתמן המחשבה זו שהיא שרשה, ועי"ז נתבטל כל גזירות <רעות> [קשות. . .] ודפח"ח.[ובזה יובן כי נודע בת הי' לאברהם ובכל שמה, א"כ אברהם ויחשבה לו לקו החסד בחינת אברהם, ונעשה צדקה רחמי, קשרה בשרשה ע"י מחשבתו והבן. ובזה יובן כל המענג את השבת], ר"ל ע"י תענוג שבת שיש במלכות הנק' בת וקשרה אל ג' אבהן הנק' ש', וז"ש אז תתענג על ה', נותנין לו נחלת יעקב בחיר שבאבות שהוא בגמר ש' משולש, והבן והש"י יכפר. 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest