דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לדרוש את כוח ההשפעה

לדרוש את כוח ההשפעה

אנחנו צריכים להבין שכל הבעיה היא בנו. אנחנו חושבים לעצמנו: "איך זה שהם לא שומעים אותנו? למה הם לא מבינים אותנו?". זה מפני שאנחנו עדיין לא הגענו למצב שבו ישמעו ויבינו אותנו. אנחנו עוד צריכים לעבוד על עצמנו.

אף אחד אינו מציב קיר בינינו לבין האחרים. את כל מה שנדמה לנו כהפרעות, אנחנו צריכים לראות כסיוע ותמיכה. הבעיה היא לא באחרים, אלא אנחנו אלה שצריכים להשתפר, כדי שירצו להתקרב אלינו.

שאלה: אז מה אנחנו צריכים לעשות בקבוצה? נעשה יותר ויותר קשה ליצור ערבות הדדית בינינו.

תשובתי: כמובן. זה סימן להתקדמות. וצריך להמשיך, כמו קודם, להעלות בעינינו את חשיבות המטרה.

שאלה: אנחנו מנסים, אבל זה לא מצליח…

תשובתי: אז תבקש עזרה. אנחנו צריכים רק לדרוש את כוח ההשפעה. לשמוע מהאחרים על החשיבות של הכוח הזה. ולדרוש אותו.

אנחנו נמצאים במצב קריטי, שהוא מצב מאוד מאוד טוב. ואנחנו חייבים ללחוץ על הנקודה הזאת עוד ועוד. כל לחיצה כזאת משפיעה מאוד. כל הגורמים שמצטברים מבחוץ ומבפנים, כל האירועים בעולם החיצוני ובתוך עצמנו, המצב הכלכלי והביטחוני – הכול מתחיל להיות יותר ויותר מרוכז, ואנחנו רק צריכים להעניק לתהליך הזה את הכיוון הנכון.

כפי שכתב בעל הסולם, כל הבעיות צריכות להיפתר על בסיס עיקרון אחד ויחיד: הערבות. תאר לעצמך שאנחנו יושבים סביב שולחן עגול כמו משפחה אחת. כל אחד, בעיניים עצומות, לוקח את הכסף מהצלחת המשותפת ולא רוצה יותר מזה. וכולם נשארים מרוצים.

הרי למעשה אין זה משנה למי נחלק וכמה. זה לא תלוי בוועדות הממשלתיות, אלא בזכות הערבות אתה תמיד תהיה מרוצה ממה שקיבלת. וזה כל הפתרון.

וכל יתר הדברים דרושים רק כדי שתוכל לבדוק שבאמת היו לך כוונות נכונות. הפעולה של גוף הפרצוף היא רק כדי לוודא שהראש ביצע חישוב נכון. ובכלל לא חשוב מה יקרה אחר כך בפועל. כי אם הגעת לקשר הדדי, כל התוצאות יהיו טובות. כי אז הכול נעשה עבורך מלמעלה, ואינך מרגיש שחסר לך דבר.

וחוץ מזה, גם ברמה הגשמית תזכה לברכה, שגשוג והצלחה, שאותם תרגיש מייד. כי חוקי הטבע פועלים ללא דיחוי. ובמקרה הנתון, מדובר על חוקים שפועלים ברצונות ובמחשבות, והם הכי מהירים. זה לא כמו איזשהו הוריקן שלוקח לו מספר ימים עד שהוא מגיע לחוף, אלא זוהי התפרצות שתוצאותיה יורגשו מהיום למחר.

מתוך שיעור על מאמר שבעל הסולם פרסם בעיתון "האומה", 31.08.2011
ידיעות קודמות בנושא:
עידן נטול אידיאות
אתה יכול לתקן רק את עצמך
ההרגשה הסופית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest