דף הבית / כלכלה / כסף / לגלות את סוד החיים

לגלות את סוד החיים

laitman_2009-04_9136_70.jpg

כתוצאה מהמשבר הכלכלי העולמי, אנשי עסקים ברחבי העולם פונים לאנשי דת שישמשו כעדים לחתימת חוזים עסקיים. אין להם למי להאמין ואין להם למי לפנות, הם אינם מאמינים זה לזה, ולכן מחוסר ברירה הם פונים לנציגי הדת.

נוצר משהו חדש ומעניין: אדם מחפש את כוח האמונה אצל אדם אחר, אחרת הוא אינו מסוגל לחתום על הסכם עסקי פשוט, על עסקה רגילה. זו כבר דוגמה ממשית לגילוי הכלי האינטגראלי בעולם, שבו הקשרים אגואיסטיים. מקרים כאלה הולכים ומתרבים. אנשים מחפשים את הקשרים ביניהם, כי ללא קשר פנימי ביניהם, כל היחסים האחרים נידונים לכישלון.

אם מתגלה בעולם חסרון כזה ליחסים, אז לחסרון הזה שבכל אדם, ניתן לפנות עם הסברים על צורת יחסים חדשים, על תנאים טובים לקיום שלנו, המחויבים מצד הטבע.

בני האדם כבר מגלים שחוסר קשר וחיבור ביניהם פשוט חונק אותם, לא נותן להם לנהל יחסי מסחר ולפתח את התעשייה. העולם הולך לאבדון, משום שללא קשר בינינו לא ניתן לשרוד, כפי שהגוף לא יכול לשרוד ללא חילוף חומרים וחיבור בין כל האיברים שבו.

כל החיים מושתתים על קשרים בין החלקים השונים של הגוף ושל החברה. ההתקדמות תלויה דווקא בקשרים טובים בין החלקים השונים ומאופיינת דווקא על ידי חיבור בין חלקים שונים בתכלית. בחיבור הזה נמצא מקור החיים. את הקשר הזה אנשים מחפשים היום אפילו בתת מודע. אחרת החברה האנושית תגיע לדעיכה ולנפילה. ללא קשר בין החלקים, הגוף מת!

ידיעות קודמות בנושא:
האמצעי לרוחניות – מלב אל לב
שוק גלובלי במלוא מובן המילה

ידיעות נוספות במדורים: משבר עולמי, כסף

One comment

  1. לדעתי אם לא תלויים באחרים ומשתדלים לא להאחז בתקוות חיצוניות מקבלים קלות תנועה אמיתית, ועם כל הטכנולוגיה בימנו אפשר לקבל הרבה מידע.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest