דף הבית / אהבה / משפחה / לא רוצות ללדת

לא רוצות ללדת

שאלת Facebook: בימינו נשים אינן רוצות ללדת, בזמני זה היה שונה, כיום בתי לא מעוניינת לשמוע את דבריי על כך שהאינסטינקט האימהי הוא הדבר הגדול ביותר, מה קרה לנשים של ימינו?

תשובתי: האגו שלנו כל הזמן גדל וקובע את ההתקדמות של האנושות, את האבולוציה שלה. בני אדם כבר לא רוצים להקים משפחה, לראות את קרוביהם, להוליד ילדים, הם חושבים יותר על כך שזה ייקר את מחייתם ודואגים רק ״לאני האהוב״. לכן מבחינתם אין כל טעם להוליד ולחנך ילדים כדי שבגיל עשרים יעזבו את הבית מבלי לומר "להתראות".

שאלה: כיצד האישה תשוב להיות מאושרת מהאימהות?

תשובתי: אם האישה תדע בוודאות שיש לה בכך תועלת כלשהי, לעומת המצב היום, שגם לה, לילד או לחברה, לאף אחד אין תועלת מכך. לחברה אין צורך בבני אדם מפני שכיום רובוטים מחליפים אותם. לילד אין שום תועלת מהופעתו לאוויר העולם, בשביל מה הוא נולד? כדי לצרוך בעתיד סמים ולהיות מובטל? ולאימו אין מכך תועלת מפני שהיא משרתת אותו ודואגת לו במשך 20 שנה ואחר כך הוא נעלם. לכן בהביטה על המציאות הזו, עדיף לה להקדיש זמן לעצמה, לחברות, לבילוי במועדונים, לטיולים ולעוד עיסוקים מגוונים אחרים. כיום אנו רואים שנשים מסתדרות עם המצב בהצלחה רבה.

שאלה: מתי נשים ירגישו תועלת מהולדת ילדים?

תשובתי: רק אם הן תגלנה שיש להן מטרה חדשה בחייהן, שלא ניתן להשיגה ללא משפחה וילדים. המטרה הזאת היא לגלות יחד עם הבעל והילדים את המדרגה הבאה של ההתפתחות שלהן, כלומר את העולם העליון. במשפחה צריך להיות קשר מסוים בין ההורים לילדים, שבו הם יוכלו לגלות ביניהם את הבורא ואז האישה, בדומה לבורא, מולידה מתוכה אדם ובפעולה זו היא מרגישה כמו בורא. ללא מטרה זו היא לא מרגישה ממומשת ולכן עלינו לחזור למצב זה. זה יקרה רק לאחר שהאנושות תתחיל לרכוש טבע חדש, את תכונת ההשפעה והאהבה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 8.6.2017

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest