דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / לא לתקן, אלא להתאחד!

לא לתקן, אלא להתאחד!

שאלה: אתה אומר שכדי להתאחד, לא צריך לתקן אף אחד. מה זה אומר? בזמן האחרון מתרחשים כאלה אירועים מתועבים, על ידי רוצחים ופושעים. האם לא צריך לתקן את כל האנשים האלה?

תשובתי: לא. אנחנו רק נותנים לאדם הבנה שהוא זקוק לכולם, שכולם צריכים להיות כמו שהם, וכולם צריכים רק להתחבר ולהתאחד. אם האדם שונא, אז הוא צריך להתעלות מעל השנאה, ולא לנסות להסיר ולסלק אותה בזה שהוא הורג אחרים. כי בזה הוא לא מתפטר מהשנאה, אלא להיפך, מחזק אותה עוד יותר. על זה נאמר: "על כל פשעים תכסה אהבה". פשעים, כלומר ההבדלים שבינינו נשארים, אנחנו רק מכסים אותם באהבה.

ראו כיצד מסודר הטבע: מינוס ופלוס מתחברים, נוצרות מולקולות, השילובים שלהן מולידים כל מיני יצורים, גופים מחלבון וכולי. כל ההבדלים, כל הניגודים והסתירות שביניהן נשארים, הן רק יודעות כיצד להתחבר בצורה נכונה כדי להשלים זו את זו. זה כל הסוד.

אנחנו צריכים לעשות זאת ברמה האנושית, בתודעה שלנו, ואז החיים שלנו ייהפכו להיות נפלאים. דווקא בחיבור בין כל בני האדם המנוגדים ביניהם, נגלה את המצב העליון. למעלה מהחיים החלבוניים, הגשמיים שלנו, נגלה את העולם העתידי, חיים על פי הנשמה, ולא לפי הגוף הבהמי שלנו. דווקא מתוך החיבור של כל בני האדם בתודעה שלהם, למרות שכולם שונים, מתוך המחשבות, הרצונות והתכונות השונות, כשהן משלימות זו את זו כדי להתחבר יחד, נבנה את הגוף האחד, שנקרא "נשמה", שהיא אחת לכולם. ואז כולם מתחילים להרגיש את המצב העליון, את העולם העליון.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 2.8.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest