דף הבית / לא לחכות ל"מקל" כדי להגיע אל האושר

לא לחכות ל"מקל" כדי להגיע אל האושר

שאלה: נכון להיום האנושות נוטה יותר להתפתחות טובה של האירועים, איחוד של בני אדם והתקדמות להידמות לבורא, או בכל זאת יש לחכות מהבורא לאפשרות להגיע "עם מקל אל האושר"?

תשובתי: היום האנושות נמצאת במצב מפוקפק. היא מבינה, שבעתיד לא יכול להיות שום דבר טוב. מה גם שהבעיות מתחילות להתגלות יותר ויותר באקולוגיה, באקלים וכדומה, על מה שאנחנו באופן מפתיע לא יכולים להשפיע. במילים אחרות, על פני האדמה מתגלות כאלה בעיות, שאנחנו חסרי אונים בפניהן. מה נוכל לעשות, אם במקום חום של ארבעים מעלות יהיו ששים מעלות? המזגנים לא יעזרו. הכול ישתבש ויתקלקל.

אנחנו מתחילים בהדרגה להרגיש את אפיסת הכוחות בפני הטבע. בעבר היה נדמה לנו, שאנחנו ללא ספק נכניע אותו, ואילו היום כבר רואים שהכול להיפך, למעשה, אנחנו כשבויים בידי הטבע. וכאן נשאלת השאלה מה אנחנו כן יכולים לעשות? האם אנחנו יכולים להשפיע עליו?

מתברר, שאנחנו יכולים אבל רק באופן חיובי. לא על ידי עשיית דין עצמי, אלא אך ורק על ידי התנהגות נכונה שלנו. בכך שאנו "נועלים" את עצמנו זה בזה בתלות אינטגרלית נכונה וטובה, אנחנו הופכים לחלק הנעלה ביותר של הטבע ומהדרגה הזאת אנו יכולים להשפיע עליו. אבל רק בתנאי שנתנהג בצורה נכונה. את זה מסבירה לנו חכמת הקבלה. מחשבות נכונות, פעולות נכונות בין בני האדם משפיעות על הטבע. מי שלא רוצה להבין זאת, אז לא צריך, אבל אז מתקדמים על ידי "מקל אל האושר".

לטבע יש שיטה פשוטה מאוד של השפעה על האדם, בעזרת אסונות. האדם מיד מרגיש את עצמו קטן, חסר אונים, רועד מפחד. ויש לנו את כל הסיכויים להרגיש על עצמנו השפעה כזאת, שבה הטבע ייאלץ אותנו בנוקשות להתחיל בכל זאת לשנות את עצמנו, כדי להביא את עצמו לאיזון.

שאלה: האם אפשר להסביר לאדם מתוך החשיבה הגשמית שלו, שלעצור סופה, להפסיק מגפה או חום נוראי אפשר על ידי מחשבות חיוביות שלו?

תשובתי: מחשבה, זה הכוח הגדול ביותר בעולם שלנו! אין מה לעשות. כבר אמרנו, עד כמה המדעים הופכים היום ליותר ויותר פנימיים, חודרים לרמות העדינות ביותר של הטבע. פעם דיווחנו, שסיפקנו למדינה כך וכך טונות של פלדה, ברזל יצוק, או שהצבנו בגבולות המדינה כך וכך טנקים. עכשיו אין לאף אחד צורך בזה. העולם הפך להיות אחר, יותר וירטואלי. המלחמה מתנהלת בשיטות אחרות. וגם החיים צריכים להיות אחרים. המחשבות שלנו, אלה הן הפעולות הרציניות ביותר וממשלות של מדינות רבות כבר יודעות זאת, לכן הן יוצרות מערכות שלמות שעוסקות בשאלות הללו. אבל אנחנו מדברים על איך האנושות צריכה לתקן את העולם, וזה אפשרי רק בעזרת השיטה של חכמת הקבלה.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 3.7.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest