דף הבית / קבלה ומדע / טבע / לא להתערב בחוקי הטבע

לא להתערב בחוקי הטבע

שאלה: כיצד יש להתייחס להפחדות העוצמתיות וההדרגתיות שנשמעות בתורה: "אם לא תשמרו את חוקותיי…"?

תשובתי: התורה לא באה להפחיד אף אחד. ה"הפחדות" האלו הן הוראות ערוכות באופן ברור ומדויק לחלוטין, כמו כל ספר הוראות, שמסבירות מה ואיך צריך לעשות.

אני זוכר, איך פעם מומחים הראו למדען אחד פיתוח של מפרט טכני שלהם. הוא בדק אותו ואמר: "עם מפרט טכני כזה, אתם תקבלו אקורדיון במקום צוללת". כולם נבהלו, הביטו זה על זה ולאט לאט התרחקו ממנו, ואחר כך זה באמת מה שיצא. כלומר ידיעת החוקים אומרת: "אם תעשה כך, תקבל כך".

הערה: יוצא שכל האנושות היא כמו אותם המומחים, שלא ממש שמעו למדען. אומרים לנו: "אסור לסובב את הנהרות לאחור, מפני שזה יהרוס את כל האקולוגיה", ואילו אנחנו רוצים לעשות זאת בדרך שלנו.

תשובתי: כן, ומה אפשר לעשות עם כזאת מדינה בלתי נשלטת, שפתאום בא לה כזה רעיון? על ידי הפעולות שלה היא משנה את האקולוגיה של כל העולם, והכול יכול להפוך לכוכב לכת שרוף, ללא מים וללא חיים. למרבה המזל, פרויקטים ענקיים כאלה נשכחים מהר מאוד.

האנושות צריכה ללכת בדרך אחרת, וכדי לקבל יבול גדול, ישנם אמצעים אחרים. כשהייתי בקרסנוירסק-רוסיה, שאלו אותי: "האם אפשר בעזרת חכמת הקבלה, לתקן את מה שקרה לאחר בניית הסכר של תחנת הכוח ההידראולית של קרסנוירסק?" התושבים המקומיים רואים, כיצד בגלל הסכר הזה, הדגים אינם יכולים להשריץ, הכול מסביב החל למות, הכול השתנה. לכן אנחנו לא יכולים לדעת ולא צריכים להתערב בחוקי הטבע.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "סודות הספר הנצחי", 12.11.2014

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest