דף הבית / משבר עולמי / לאירופה ינהרו 950 מיליון ערבים

לאירופה ינהרו 950 מיליון ערבים

מתוך מאמר דעה: "סוציולוג גרמני ידוע בשם היינזון, הגה תחזית מצמררת על הפוטנציאל האמיתי של הגירת העמים שהחלה בכל רחבי העולם. לפי החישובים שלו, לקראת שנת 2050, 950 מיליון ערבים יעברו לאירופה. גל ההגירה האחרון לאירופה צריך להיבחן כ"מלחמה על הדמוגרפיה".

מדובר על פלישה של תושבי מדינות העולם השלישי לאירופה, שאינה שונה בהרבה מפלישה צבאית. אירופה תיקבר תחת גל הפליטים מהמזרח. התחזית מבוססת על נתונים משנת 2009, כשלא היו קיימים ארגונים כמו בוקו חרם, כשבלוב היה שקט ורגוע וכשבסוריה אף אחד לא חשב על מלחמת אזרחים הממשמשתובאה. לקראת שנת 2040 מחצית מאוכלוסיית כדור הארץ עד גיל 25, תהיה מורכבת מאפריקאים. התהליך הזה ילווה בהזדקנות ותמותה של האוכלוסייה המקומית באירופה, אירופאים בעלי מומחיות גבוהה יעזבו את היבשת וישימו את פעמיהם לשלושה מבצרים שלא נגישים למהגרים, והם אוסטרליה, קנדה וניו זילנד. ל-100 קשישים גרמניים ואוסטריים יהיה עסק עם 700 אפריקאים וערבים, ללא השכלה, פרספקטיבות ומטרות ברורות בחיים".

אני אומר תמיד שאי אפשר לעצור את הערבוביה בין העמים. הפתרון של הבעיה הוא רק בהפצת הצורך באיחוד של כולם על ידי שיטת הערבות ההדדית, לצורך עלייה לדרגת הקיום הבאה של האנושות, עליה מדברת חכמת הקבלה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest