לאהוב דרך הבורא

שאלה: מה זה אומר "לאהוב דרך הבורא"?

תשובתי: לאהוב דרך הבורא זה אומר שאור עליון (אור מקיף) מאיר על האגו שלי, מעורר בי את תכונת ההשפעה ואני רוצה להעביר את זה מהאגו שלי לאחרים, לכולם. במקרה כזה האור העליון עובר דרכי וממלא אותי בהתאם לכמה שאני מעביר לאחרים. אם אני לא מעביר לאחרים אז אני לא מקבל, מפני שאז אני הופך ל"פקק" בדרכו של האור. העיקרון פשוט מאוד, בכך שאני מעביר לאחרים, אני מקבל בעצמי. הבעיה שבעולם שלנו איני מרגיש שזה אפשרי.

אם אני לומד בקבוצה, לפי השיטה של חכמת הקבלה, אז מאיר עליי אור עליון בכל מצב. האור העליון הזה מתחיל לעורר בי רגשות מסוימים, קשרים מסוימים. אני בונה בתוכי דגם של הבורא ובהידמוּת הזאת שאני בונה בתוכי, אני מתחיל להרגיש את כל העולם. אני לא יכול להרגיש באופן כללי את כל היקום ואת כל העולמות, אלא אני בונה זאת בתוכי. יוצא שאני מרגיש את כל הבריאה. כל זה נעשה תחת השפעתו של האור העליון (האור המקיף).

עלינו רק לבצע את העצות של המקובלים ואלה פשוטות מאוד: עליך להיות בקבוצת חברים ולארגן יחד איתם קהילת אחים קטנה, אפילו של כמה אנשים, לא חובה שיהיו עשרה, ועליך ללמוד לפי מקורות קבליים. בהתאם לתנאים אלו יאיר עליך אור מקיף, אתה לא תרגיש אותו, אבל תרגיש כיצד אתה משתנה. תתחיל להרגיש את הקשר שלך עם האור, קשר עם האנושות דרך כל הקבוצה הקטנה ובסופו של דבר, הכול יסתדר.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 28.8.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest