דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לאבד את עצמנו בכנס

לאבד את עצמנו בכנס

שאלה: אם הכול תלוי בכוח המחשבה, אז מדוע אינני יכול להשתתף בכנס "קבלה לעם" העולמי, בעודי יושב בכורסא מול הטלוויזיה עם כוס קפה וסיגריה?

תשובתי: תאמין לי שאני מבין אותך, אך העניין הוא שנחוצה לי ההתפעלות. אני חייב לקבל התפעלות והתרשמות מהקבוצה. יש לי צורך בחברה כמה שיותר חזקה ונעלה, תקיפה ומשתוקקת למטרה, קבוצה, מסה של בני אדם, שתשפיע עליי ותעשה ממני מה שהיא רוצה.

האם אני יכול לקבל כזו התפעלות והתרשמות כשאני יושב בבית, בכורסא מול הטלוויזיה? – אם כן, אז אין בעיה, שב בבית. אך אנחנו הרי מכירים את הטבע שלנו. אדם חייב למצוא מקום שהוא יוכל להתמוסס בחברה, לקבל ממנה שׂכל ורגש. שיחליפו לי את כל מה שממלא את הלב והשׂכל שלי, ואז אני לבטח אתקדם לכיוון מחשבת הבריאה.

הבורא הוא שמתעסק עם הקבוצה, כמו שנאמר "בתוך עמי אנוכי יושבת", ובי – לא. אם אני נכלל בקבוצה, אז בה אני בא במגע עם הבורא. באופן כזה אני מגלה את המחשבה שלו, שהודות לבחירה שלי הופכת להיות למחשבה שלי, עד כדי כך שאני מתחיל להבין ולקבל את התוכנית שלו עוד לפני יישׂומה. על זה מדובר במאמרו של בעל הסולם "אחור וקדם צרתני". אם אני מתחבר עם הבורא מופיעה אצלי הזדמנות ואפשרות לתכנן פעולות בצורה כאילו שזה אני מתכנן את זה, והוא מבצע. אם אני משׂיג את מחשבתו של הבורא, היא מאפשרת לי את האפשרות הזאת. וכמובן, כל זה תוצאה מאהבה, כך הילדים שלנו מנהלים אותנו, ההורים.

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך התוכנית "קבלה למתחיל", 21.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
להפוך ליסוד פעיל של הבריאה
אנחנו מחכים לכולכם בנובמבר!
"בתוך עמי אנוכי יושבת"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest