דף הבית / אהבה / כשכולנו נהיה מאושרים

כשכולנו נהיה מאושרים

שאלה: לאיזה איחוד צריך להגיע עם ישראל, על מנת להרגיש שינויים חיוביים?

תשובתי: חכמת הקבלה מציעה שיטת איחוד מיוחדת במעגל, בה כל אחד משתדל להבין את האחר ולבטל את עצמו כלפיו. במעגל הזה כולם שווים לחלוטין וכל אחד נכלל בכולם. במעגל מקיימים דיון לפי חוקים מיוחדים, ובאופן כזה אנחנו מבצעים תרגילים שעוזרים לנו להתאחד, להשפיל את עצמנו ולרומם את האחרים. זוהי שיטה מאוד פשוטה, המאפשרת תוך עשר דקות של עבודה במעגל להרגיש כיצד במרכזו מתחיל להתעורר כוח מיוחד של איחוד. דיונים מסוג זה במעגלים נערכים עכשיו בכל רחבי ישראל. מטרתם היא להראות לאדם שאם אנחנו מתאחדים לפי חוקים מסוימים, אנחנו מגלים את הכוח הטוב שנסתר בטבע, כוח של איחוד ואהבה.

האדם בנוי על האגו לבדו, על הכוח הרע, על הרצון לקבל תענוג על חשבון האחרים, לדאוג רק לעצמו. ברצון לקבל תענוג עצמו אין שום דבר רע, מה שרע זה שהוא פועל תוך גרימת נזק לאחרים והופך אותנו לאויבים. אבל אם אנחנו מגלים את הכוח הטוב של הטבע, אז הוא מלמד אותנו איך אפשר באמת ליהנות לא על חשבון האחרים. זהו התענוג האמיתי. אז בינינו לא יהיו שום תחרותיות, מאבק, מלחמות, אלא יופיע כזה איחוד, שבו לכל אדם יהיה טוב. וככל שהאיחוד שלנו יהיה חזק יותר, כך כל אחד ירגיש בתוכו טוב יותר.

זוהי שיטה מאוד מעשית ופשוטה. היא מציעה לנו להפוך להיות מאושרים, ואילו אנחנו מסרבים. אבל ברגע שנסכים ונתחיל לעבוד על האיחוד שלנו, אז כל העולם מיד ירגיש שינויים טובים, מאחר וכולנו מקושרים סביב כל כדור הארץ לרשת אחת בלתי נראית. הכוח הטוב שמתגלה בכאלה מעגלים בכל רחבי המדינה, יתחיל להתפתח ולהזין באנרגיה חיובית את הרשת שמקשרת אותנו, וכולם ירגישו את זה. כל האנטישמיות והיחס השלילי לישראל ייעלמו מהר מאוד.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 31.5.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest