דף הבית / "כרטיס כניסה" לעולם העליון

"כרטיס כניסה" לעולם העליון

שאלה: האם יש שוני בהתפתחות רוחנית של גברים ונשים, אם כן במה הוא מסתכם?

תשובתי: הבורא מושך אליו את כולם, אבל לנשים שמקבלות משיכה לרוחניות, יש עדיפות בהשוואה לגברים גם באיכות וגם בכמות. נשים צריכות ללמוד כמו הגברים. אבל יש להקפיד לשמור על חלוקה מתאימה בין גברים לנשים. דיברנו על כך לא פעם.

נשים יכולות לא ללמוד את "תלמוד עשר הספירות", המתארת את מערכת העולמות העליונה, אם אין להן משיכה לזה. אישה לא צריכה לעבור תיקונים ברמה כזו, התיקון שלה מתבצע בעזרה לחלק הגברי של הקבוצה. בכל השאר, הכול אותו הדבר: עשיריות נשים, מעגלי נשים, התקרבות של נשים ביניהן, שזה הדבר הקשה ביותר עבורן, אבל דווקא בזה עליהן לעסוק מפני שנשים בניגוד לגברים, לא חשות צורך בסביבה של נשים אחרות.

גבר מרגיש את החברים, הם כולם חבורה אחת, בחיבוק, הולכים יחד לאן שרוצים ואילו אצל נשים זה לא קיים. מטבען הן אינדבידואליסטיות, ולכן עליהן להתקרב ביניהן. כמובן, לא באותה מידה כמו הגברים, זה גם לא נדרש מהן. נשים צריכות לעטוף את הגברים, לעזור להם, לתמוך בהם ובאופן כזה להתקדם. אם אישה עוזרת לבעלה ועושה הכול למען ההתפתחות הרוחנית שלו, אז היא מקבלת דרכו באותה מידה שבה היא עוזרת לו. אם בנוסף לזה יש לה אפשרות לעבוד בקבוצת נשים ולעזור לא רק לבעלה באופן אישי, אלא גם לקבוצת גברים, זה מקנה לה "כרטיס כניסה" לעולם העליון.

מתוך שיעור וירטואלי, 4.12.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest