דף הבית / כנסים / כנס קבלה העולמי 2018

כנס קבלה העולמי 2018

שלוש תודות עמוקות מהלב על כנס "קבלה לעם" הבינלאומי – החג הרוחני והעוצמתי שהיה אי-פעם

בראש ובראשונה, תודה לחברים ולתלמידים שהגיעו מארצות רחוקות, והקריבו שבוע מחייהם כדי להשתתף בלב ונפש באירוע המיוחד.

תודה שנייה לחברים ולקבוצות שנבצר מהם להגיע, אבל השתתפו וירטואלית ולא משו לרגע ממסך המחשב: צפו, התחברו, רקדו וטשטשו את הבדלי מרחק.

תודה שלישית לכל התלמידים והחברים מישראל ולכל אורחיהם שהשתתפו לראשונה בכנס.

הכנס היה בסימן שבעים שנה למדינת ישראל, ובעזרתכם ביררנו יחד את חשיבות תפקידנו בעולם. למדנו שישראלי הוא מי שמשתוקק לגלות את הבורא בעולם הזה, מי ששואף שתכונת הנתינה והאהבה תשרה ביחסים בינינו. כשם שהחברים מרחבי העולם מזדהים עם הרעיון הנשגב שמלמדת חכמת הקבלה, נקווה שכל עם ישראל יבין זאת ויהיה ראוי למימוש ייעודו הגורלי: להיות "אור לגויים", להוות דוגמה לאחדות לכל אומות העולם. ככל שנעצים את החיבור בקשרים בינינו כך הוא יתפשט בכל העמים, ונהפוך את היחס העוין של שונאי ישראל ליחס אוהד ותומך.

כעת, בימים שאחרי הכנס, עלינו לדאוג שהקשר הרוחני יהיה חי וקיים בינינו, אפילו בעוצמה חזקה יותר מהקשר הגשמי או הווירטואלי שיצרנו בינינו. ההתקשרות המיוחדת בכנס היא דוגמה מובהקת להתקשרות הרוחנית שעלינו להשיג ולקיים בינינו כל הזמן – עד אשר נזכה לחיבור כזה שהבורא יתגלה בינינו במלוא עוצמתו, ונהיה דבוקים בו רוח ברוח. כפי שכותבים לנו המקובלים גדולי האומה, אני באמת מאמין שנוכל להגיע לכזה חיבור בינינו ובין כל העולם. מסירות החברים מהארץ ומהעולם והמאמץ הגדול בהכנות המרובות לכנס רק מצביעים שאנחנו מניחים את היסודות לעולם חדש ומתוקן.

תודה לכם!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest