דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כנס משפחתי באירופה

כנס משפחתי באירופה

שאלה: איך אפשר בכנס בגרמניה להרגיש, וכל הזמן להיות במצב של "משפחה אחת" ? איך אפשר להבין שהמשפחה הזאת נבדלת ממשפחה כאחד הצרכים הבהמיים של האדם?

תשובתי: אנחנו הגדרנו את הכנס האירופאי המיועד ככנס משפחתי. אנחנו סבורים, שהגיע הזמן, ובהתאם לידע שנצבר על ידינו, ולפי אותן הנסיבות שבהן אנחנו נמצאים, להתחיל לבנות מכל הקבוצות שלנו משפחה אחת יחידה, כלי אחד גדול. כמו שכותב בעל הסולם, שכל העולם, זה משפחה אחת גדולה, והיום בכל אופן, אנחנו צריכים לעשות את עצמנו ככאלה.

כלומר כל הקבוצות שלנו וכל החברים הבודדים, איפה שהם לא נמצאים, צריכים להתחיל בצורה פנימית להשתדל להרגיש את כולנו כל הזמן ולהיות לחלוטין תלויים זה בזה. כזה קשר הדדי באמת קיים, אין לנו לאן לברוח מזה, וזה מתגלה בהדרגה לכל העולם. זה דבר ראשון. שנית, אנחנו צריכים להשתדל להיות בינינו בקשר טוב, לא לבקר זה את זה, אלא להיפך, להתקרב. אנחנו צריכים למצוא מכנה משותף, מקום משותף עבור כולם: רצון משותף, כוונות משותפות, כלומר להרגיש תלות הדדית מלאה. נניח, כמו בבית, כאשר אתם נמצאים במשפחה שלכם, אז אתם מבינים עד כמה אתם תלויים זה בזה. אנחנו צריכים להימצא לפחות במצב כזה.

יחד עם זה, אני לא צריך להכיר את כל התלמידים, את כל החברים שלי לפי השם שלהם. אני פשוט צריך להרגיש שהם כולם נמצאים בתוכי, שהם כולם, זה אחד שלם משותף. ואז, בעבודה על עצמי, אני בו זמנית עוזר גם להם, בכך שמעביר הכול דרכי אליהם, משתדל לתקן, למלא ולייצב אותם רוחנית. וכך כל אחד, כלפי האחרים.

זה נחוץ לנו. בכך שנעבוד כך, אנחנו פשוט נפרוץ קדימה ונוכל תוך זמן קצר לבוא לגילוי של הנפח העליון של הבריאה, שבתוכו אנחנו באמת קיימים ושהיום הוא נסתר מאיתנו על ידי התכונות האגואיסטיות האישיות שלנו. צריך רק לעלות טיפה מעל עצמי, לקבל את האחרים, לא יותר גבוהים, לא יותר גדולים, לא יותר חשובים, אלא לפחות שווים לנו, אז אתה כבר מתחיל לפרוץ את הקיר הזה, שנקרא "מחסום".

מתוך שיעור יסודות הקבלה, 17.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
כנס שמבטיח רבות
השפה אינה מהווה הפרעה לאיחוד
כנס, שבו תלוי העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest