דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כנסים קודמים במובן חדש

כנסים קודמים במובן חדש

שאלה: בימים האחרונים אנחנו עברנו כמות עצומה של מצבים. קצב השינויים וההתקדמות הופכים ליותר ויותר מהירים. יש לנו המון סטודנטים חדשים, וביניהם ישנם כאלה שיש להם באמת רצון חזק, אבל הם בשום אופן לא מצליחים לעקוב אחר מהירות השינויים. מה אנחנו יכולים לעשות כדי לעזור לאותה קבוצה שיש לה רצון גדול מאוד, אבל הם פשוט לא יכולים להחזיק מעמד?

תשובתי: כאשר אני מתכונן ללכת לאן שהוא רחוק עם ילד קטן, אז אני מושיב אותו בעגלה והולך יחד איתו. כך אנחנו צריכים לנהוג גם עם הסטודנטים החדשים.

צריך ליצור כאלה תנאים, כדי שיהיה להם קל יותר להתקדם. אפשר בכוונה לערוך עבורם שיעורים נוספים, כדי שהם ירגישו שעוזרים להם בהתגברות. או אפילו לא ירגישו, אלא יתגברו על המכשולים האלה. אין לי הצעה אחרת.

יש לנו המון דרגות שונות: קבוצות ערב, קבוצות צעירות, קבוצות של מתחילים ללימוד חכמת הקבלה וכולי. לכן אנחנו צריכים לדאוג לכולם. הם צריכים לשמוע הרבה פעמים את מה שאנחנו עברנו בכנסים האלה ואפילו בכנסים הקודמים.

אני ראיתי שוב את החומרים של הכנסים הקודמים וגם לי עצמי זה היה מאוד מעניין. כי בזה שאני מרגיש אתכם העכשוויים ובזה ששומע כנסים קודמים, אני הרגשתי הבדל בין הכלי הישן והחדש, איך כל זה נשפך מהכלי ההוא לכלי הזה.

תשמעו כנס שהיה לפני שנתיים שלוש, ואתם תשמעו עבור עצמכם הרבה דברים חדשים. יש לכם המון חומר עזר. אל תתעצלו.

אתם לא מתארים לעצמכם איזו טעינה זה ייתן לכם. ייווצר אצלכם הרושם כאילו שאתם כל יום משתתפים בכנסים. תנסו לעשות את זה ואתם כל הזמן תהיה תחת הרושם שלהם. תופיע אצלכם "כרית אוויר" אחרת לגמרי ואתם תתחילו לשוט עליה, כמו על שטיח מעופף.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 07.02.2014

ידיעות קודמות בנושא:
לפתוח לרווחה את הדלתות לכולם!
התלמידים החדשים יחד איתנו
לעטוף את כולם בחום

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest