כמו שתיים כפול שתיים

laitman_2010-11-09-11_6190-70.jpg

חכמת הקבלה היא קודם כל מדע. ואי אפשר ללמוד מדע בשכיבה על הספה בערב עם ספר ביד. כמובן, גם זה משהו, אך מדע דורש לימוד.

ולכן אנחנו פותחים קורסים מיוחדים, כדי שתוך כמה חודשים האדם ירכוש את הידיעות הנחוצות ביותר. קודם כל, עליו להבין מהי חכמת הקבלה. איננו לוחצים עליו, הוא אינו חייב לעבוד על עצמו ולתקן את עצמו. בהתחלה הוא מגיע ומקבל כמות מסוימת של מידע, שבלעדיו הוא אינו יכול להבין היכן הוא נמצא.

מסבירים לאדם כיצד בנוי העולם שלנו, כיצד בנוי העולם הרוחני, מהו הקשר בין העולמות, כיצד מתבצע המעבר לרוחניות, מהי ההנהגה העליונה, היכן נמצא שורש הנשמה וכיצד מגיעים אליו, מהו ה"מזל", כלומר האורות שנוזלים אלינו, כיצד מתייחסת חכמת הקבלה לדתות, לאמונות, למדע ולדברים נוספים, מהם מושגי הזמן, התנועה והמקום, מהי הגישה הנכונה לתפיסת המציאות, מהו חופש הבחירה ועוד ועוד.

את כל זה האדם צריך ללמוד בקצרה, בצורה פשוטה וברורה, לשאול שאלות את המרצה המוכשר, שלמד אצלנו שנים רבות ועבר את הקורסים והמבחנים הנדרשים. המדריכים שלנו הם אנשי מקצוע. תוך זמן קצר הם יספקו לכם את כל הידע הבסיסי. אני יכול להעיד על כך באופן אישי.

אם האדם מזלזל בסדר הלימוד הנכון, זה תמיד יחסר לו. בדיוק כך תלמיד עצלן שסיים את בית הספר לא ימצא עבודה, אם הוא אינו מכיר אפילו את לוח הכפל. ולכן, אני מאוד ממליץ להירשם לקורס. הקורס מורכב משלושה סמסטרים: השניים הראשונים מספקים את הידע הבסיסי, ואילו השלישי מציע את כל מגוון האפשרויות הנוספות, ומכוון ללימוד ממושך. ישנם כאלה שאינם מעוניינים לסיים את הסמסטר השלישי וממשיכים את הלימודים כבר כמה שנים.

בהצלחה!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "החרות", 29.04.2011

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest