דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כמו אגוזים בקליפה

כמו אגוזים בקליפה

שאלה: במה אנחנו יכולים לעזור זה לזה, כדי לדחוף קדימה את העגלה המשותפת שלנו ולהתקדם?

תשובתי: כל מה שנאמר בשיעור חייב לחדור לליבו של האדם, כדי שהוא יתחיל לחיות את זה. כל מה שעברנו צריך לעבור לתוך הכלים, ההרגשות שלו, לפרמט, לסדר את הרצונות הפנימיים שלו, כדי שהוא ירגיש בתוכם תופעות שעליהן דיברנו ואותן הוא שמע.

כל אחד ודאי מכיר את הטקסט שנקרא כבר פעמים רבות. אבל לממש את הפעולה הרוחנית הפשוטה ביותר אפשר רק אם חושבים על החיבור של הכלים השבורים שלנו. צריך לתאר לעצמנו באופן מדויק וברור את התמונה: העטיפה האגואיסטית שבה עטוף הניצוץ הרוחני אינה מאפשרת לנו להתקשר זה עם זה.

ואילו אנחנו צריכים כמה פעמים לנסות להתחבר בינינו בכוונה נכונה, ודאי שאנחנו לא מסוגלים לזה. ומזה תיווצר ותפרוץ אצלנו צעקה אמיתית לבורא, כדי שיאפשר ויעזור לנו להתחבר.

כל אחד נמצא בקפסולה (בועה) אגואיסטית שלו שבתוכה נמצא בשבי הניצוץ של ההשפעה. ואנחנו מבקשים שהבורא יעזור לנו להתחבר בינינו, למרות שכל אחד עטוף בקליפה חיצונית, אגואיסטית נוקשה, כמו אגוזים בשק, כפי שבעל הסולם מתאר אותנו. ובכל זאת, אנחנו אותם האגוזים, יכולים להתחבר בתוך השק.

לשם כך אנחנו צריכים לגלות את המצב האמיתי שלנו ולא להסתתר ולברוח. כי זה מאוד לא נעים להרגיש את המהות האגואיסטית האמיתית שלנו שפתאום מתגלה לאחר כל כך הרבה שנים של יגיעה להגיע להשפעה. ואז נולדת בנו התפילה.

האור העליון מגיע רק אם יש חיסרון אליו. ואנחנו צריכים להשיג את החיסרון הזה, כי אי אפשר לצעוק באופן מלאכותי. לכן צריך להשתדל לתאר לעצמנו את הצורה הנכונה והאמיתית שלנו ואנחנו כבר מתקרבים לזה. בזה מאוד עוזרת ההפצה הרחבה, שעל ידה אנחנו בחודשיים האחרונים התקדמנו יותר מאשר בכמה שנים קודם לכן.

רק תפילה נכונה תעזור, כאשר אנחנו נרגיש שלא מסוגלים להתחבר. כי אנחנו מצפים לגלות את הבורא עם כוונה נכונה, כלומר כדי להשפיע לו ולא לעצמנו. ולשם כך צריך להתרחש מהפך קיצוני, מהפכה פנימית בתוך הכלים שלנו, שזה תלוי בכל הקבוצה העולמית הגדולה שלנו.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי", 29.10.2014

ידיעות קודמות בנושא:
עשירייה כמכשיר לדבקות
להתלכד בלבבות
לחייב את הבורא לעזור לנו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest