דף הבית / קבלה לעם / יהדות וקבלה / חגים ומועדים / כמה פעמים עוד נחגוג את ראש השנה?

כמה פעמים עוד נחגוג את ראש השנה?

תשובתי: ששת אלפים פעמים בסך הכול. ואחר כך תתבצע סגירה של היקום הזה, כפי שהוא נפתח פעם, כך הוא ייסגר. אפילו הפיזיקאים אומרים שהיקום הוא סופי. 

יתחילו להיעלם בהדרגה המאפיינים הכדוריים שלו, שיפסיקו לעוות אותו בכך שעושים אותו תלת מימדי. תחילה הוא יהפוך לדו-מימדי ואחר כך יצטמצם לנקודה אחת. כמו שאות טלוויזיוני נפתח כשנכנס לטלוויזיה, כך גם כאן יתרחש אותו הדבר, רק עם אפקט הפוך: היקום יתקפל, יתמוטט, מפני שייעלמו המאפיינים שפותחים לנו את התמונה שלו. אני מקווה שנהיה עדים לאיך שהיקום יתמוטט, ויחד איתו גם כל הגופים שלנו וכל העולם הזה. יישארו רק תכונות נעלות, שהיום בינתיים לא קיימות בחומר שלנו, אלה תכונות של השפעה ואהבה, איחוד. בהן נתקיים, וכך נעבור למימד עליון.

העניין הוא, שכל מה שמתרחש, מתרחש בתוכנו ומהווה את התפיסה הפנימית שלנו של עצמנו, של החומר הדומם, הצומח, החי ובני האדם. כל העולם, בתוכנו. לכן אנחנו לא יכולים לדבר על כך שהוא קיים באופן אובייקטיבי מחוץ לנו מיליארדי שנים, להיפך, הוא איננו! מה זה אומר שהעולם שלנו מתקפל, כדור הארץ, האנושות, החברה? בתוכי מתקפלת חזרה כל התוכנית שלפיה אני עובד היום, והכול נעלם, מצטמצם בתוכי למצב אחד של איחוד. בזה מסתיים השלב הארצי שלנו ואנחנו יוצאים למדרגה חדשה.

הערה: כלומר הראו לי סרט שמסתיים עכשיו?

תשובתי: אבל אתה צריך לממש אותו! סוף העולם, זה סוף התפיסה הלא נכונה של האדם. צריך להבין שזה סרט, ולהפסיק להקרין אותו בתוכך. במקום זה צריך להקרין את השלב הבא, וכל פעם להיות נוכח לדעת שהעולם שלנו, זה רק סרט אחד רצוף ושבמציאות כל זה איננו. כל העולמות זה בינתיים דימוי לא מלא של המצב הכי טבעי, הכי נעלה שלנו, שנקרא עולם אין סוףלכן ראש השנה הוא חג שכולל בתוכו לחלוטין הכול. ממנו יוצאים כל יתר החגים, כל ההיסטוריה של האנושות. הוא ההתחלה להכול. ראש! ולכן הוא נקרא בעברית "ראש השנה".

בואו נאחל שתהיה לנו התחלה טובה של השלב הבא!

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חגים. ראש השנה" מס' 1, 6.8.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest