דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / "עשיריות" / כל הכנס, זו "עשירייה" אחת

כל הכנס, זו "עשירייה" אחת

בזמן הכנס לא יכול להיות שום הבדל בינינו – קבוצה צעירה, קבוצה ותיקה, או אדם בודד שלומד וירטואלית בזמן אחר מבלי להיפגש עם האחרים. כנס זה מצב מיוחד, ולכן אנחנו צריכים לשבור את כל הגבולות בינינו: הגבולות של העשיריות וכל שאר הצורות, כדי להפוך להיות קבוצה שלמה.

אותה הקרבה שהרגשת בעשירייה שלך, אתה צריך להרגיש כלפי כולם, כלפי כל מי שמשתתף בכנס. צריך להישמר אותו היחס, כי אתה לא משתחרר מהמסגרות של העשירייה, אלא כל אלף האנשים הופכים לעשירייה שלך.

תנסה להתייחס אליהם בצורה כזאת ותבדוק האם אתה מסוגל לזה או לא! אם אינך מסוגל, זה סימן שהעשירייה שלך בינתיים רחוקה מהמצב הרוחני.

אם האדם מתמוסס ונעלם בתוך העשירייה, אז כבר לא משנה לו אם זה עשרה אנשים, אלף או שבעה מיליארד. העיקר זה לאבד את עצמך, כדי למצוא את כוח ההשפעה ובתוכו את הבורא.

"ברוב עם, הדרת מלך", לכן יוצא, שבזה שאנחנו נבדלים בעשירייה, אנחנו כאילו מאבדים, כי מכמות גדולה יותר של אנשים אפשר להתפעל יותר. אם בקהל של אלף, כל אחד יאמר חצי מילה, זה יגרום לרושם גדול מאוד. אבל העשירייה טובה בזה, שבה טוב לעקוב אחר התגובות, הקשר בינינו, הביקורת על עצמי.

העשירייה היא מאוד דינאמית ומאפשרת להגיב מהר. אבל אני מצפה בכנס להרגיש את כולנו כעשירייה אחת כדי שכל אחד ישפיע עליי ואני ארגיש את הוויבראציות שלו. אני מקווה שזה ינענע את ה"חמור" שלי ויחייב אותו ללכת יחד עם בעל הבית שלו, בזה שהוא נכנע למוח וללב החדש.

כזאת צריכה להיות העבודה בכנס, בהשוואה לעבודה בעשירייה. כל הכנס צריך להפוך לעשירייה אחת. והקבוצות הצעירות חייבות להתכלל בין כולם ללא שום גבולות, להכיר כמה שיותר את האחרים ולהתערבב עם אנשים שאינם מוכרים להם. העיקר, זה לקבל התפעלות מרבית מהאחרים.

ופתאום, אני אתחיל להכיר ולהרגיש את גדלות החברים שעליהם מקודם לא חשבתי. מהאנשים הרחוקים מתפעלים יותר, מפני שההתפעלות מוכפלת במרחק ויוצרת התפעלות עוצמתית בלתי רגילה.

לכן הקבוצות הצעירות צריכות לגמרי לאבד את הריכוז במסה הכללית, להתפזר לכיוונים שונים, ולא להתקרב פיזית זה לזה. בזה כל התועלת של הכנס, להשיג כזה ערבוב, שאף אחד לא יישאר עם אנשים שכבר קרובים אליו ויתכלל בכולם, בכך שמקבל את כולם כעשירייה שלו. נקווה, שאנחנו נצליח ואז אנחנו נשיג חיבור עוצמתי עצום.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 28.05.2013

ידיעות קודמות בנושא:
חבר מנהל
נתמוסס זה בזה
ההצלחה נקבעת על ידי ההכנה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest