דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / כל האמצעים לפרסום של הערבות ההדדית!

כל האמצעים לפרסום של הערבות ההדדית!

שאלה: איך אפשר לגשר על הפער העצום בין הצורך להגיע לערבות, לבין המצב הריאלי שבעולם, שבו כל יום השחיתות והאלימות הולכים וגוברים, שזה אנטי תזה לערבות ההדדית? איך לשכנע את האדם, שערבות זה דבר ריאלי וניתן לביצוע, ולא איזו אוטופיה, כפי שזה נראה היום?

תשובתי: אני זוכר, שלפני שנתיים כל העולם היה לובש צעיפים שקשורים בצורה מיוחדת ונכנסו לאופנה לתקופה מסוימת. היום באופנה זה צבע צהוב וכולם הולכים עם בגדים בצבע צהוב. מחר יהיה באופנה צבע אדום וכולם ירוצו לקנות בגדים חדשים. מכאן רואים שהעולם הוא גולם ואפשר לסובב אותו לכל כיוון, לתכנת אותו כמו מחשב על ידי כל מיני פעולות.

לפי הערכות מינימליות, כל שנה האנושות מבזבזת 500 מיליארד דולר לפרסום. אם היינו לוקחים רק עשירית מהסכום הזה, 50 מיליארד דולר בשנה, אז זה היה מספיק כדי לסדר חיי אושר מלאים בעולם, ללא רעב וללא בעיות.

ועכשיו הכסף הזה הולך לפרסום כדי למכור בעזרת הפרסומת מוצר שעולה דולר בעשרה דולרים. והם חייבים לקחת עבור המוצר הזה עשרה דולר, אחרת הם לא יכסו את עלות הפרסום.

העולם שלנו, הוא תוצאה של הפרסום. כל מה שיש בו, כל צורות החיים שלנו, זה תוצאה מהפרסום: איך שאנחנו מדברים, איך אנחנו חושבים, מה אוהבים ומה שונאים, ממה נהנים, כל הטעמים וכל צורות ההתנהגות, כל הנטיות. אפילו החינוך וההשכלה, זה גם כן פרסום. פרסום, זה קביעת סדרי עדיפויות, מה חשוב ממה.

לכן, לא צריך לחשוב שערבות הדדית זה לא דבר ריאלי, שאינה ניתנת להשגה ולביצוע. כי אם היינו לוקחים את הכסף הזה שהולך לפרסום, והיינו מתחילים לפרסם את שיטת החיבור שלנו, אז היינו זוכים לאותה ההצלחה כמו הפרסומאים הרגילים, ואפילו יותר!

כי היינו מראים לעולם שמאחורי המילים שלנו ניצבות עובדות ריאליות ועתיד טוב, מפני שהיינו פועלים נגד הרע שכבר מגולה בהם.

לכן אל תגידו שזה בלתי מציאותי. זה נראה לך בלתי מציאותי מפני שאתה צריך לעבוד כדי להשיג עוצמה, כסף ומשאבים נוספים לארגון הפרסום. אבל לא יותר מזה! אתה יכול באמצעות הפרסום לתכנת את האנשים איך שאתה רוצה.

מתוך שיעור על המאמר "הערבות" של בעל הסולם, 28.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
לא יהיה צורך בפרסום
תועלת כוללת
במרכז של כל האנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest