כך נוצרת שיטה

מתוך שיחה בכנס בסוצ'י.

שאלה: אנחנו מעבירים מעגלים אינטגרליים (סדנאות חיבור), אבל לא משתמשים בצורות מידע חיצוניות (פרסומות, מרקטינג). זה מוציא אנשים מהקבוצה, מפני שהם לא מסכימים עם צורת ההפצה, אף על פי שמסכימים עם הדרך. במפגש הזה נוצרת בעיה: האדם רוצה להביע את הנחיצות שלו, אבל לא מקבל מהקבוצה תגובה חוזרת.

תשובתי: צורת ההפצה שלנו כל פעם משתנה. אם תשאלו אותי, גם אני לא יודע באיזו צורה אנחנו נפיץ מחר, כי היא לא כתובה בשום מקום. חכמת הקבלה, זהו מדע מעשי לחלוטין.

לפני 5774 שנה לאדם בשם "אדם" פתאום התגלתה המערכת של העולם, הקשר ההדדי שלה, והאופן שבו ניתן להיכנס לאינטגרליות כוללת ולהשיג אותה יותר ויותר לעומק.

הוא תיאר את זה. ואחריו גם אחרים. ומה שהם לא תיארו נשאר לנו, תיכנסו למצב הרוחני ועל ידי השגת המערכת הפנימית של הטבע, הקשר ההדדי בין כל חלקיה, תתארו אותם.

עכשיו אנחנו נמצאים בכזה שלב, שעליו לא אדם ולא אברהם ולא אף אחד בעולם לא ידע ולא שמע שום דבר. היה נדמה, מי אנחנו בהשוואה עם אותם המדענים הגדולים שגילו את הטבע לעומקו? אבל מה שאנחנו עושים זה לא היה בשליטתם.

לכן, אנחנו על עצמנו, מהניסיון שלנו, בכך שמתקדמים כמו בערפל, מגלים הכול בשיטה של ניסויים וטעויות. כל פעם אנחנו נתאר את הצעדים שלנו, ואחר כך נבטל אותם ונתאר שוב ושוב בצורה יותר נכונה, כך מתפתח כל מדע.

זוהי הדרך האמיתית ולא צריך לסבול, לברוח ולהתבייש ממנה. אני כל הזמן חוזר ואומר בשיעורים, שבינתיים אני לא יודע בעצמי כיצד ללכת בצורה נכונה כי זה עדיין לא היה בעולם! לא היה תיקון מהנקודה הנמוכה ביותר של העולם שלנו, כאשר קבוצה שלמה תשיג את הרוחניות.

זה קרה פעם אחת בקבוצה של רבי שמעון ותלמידיו שכתבו את ספר הזוהר ורק בשורש.

ורק עכשיו, בתנאים שלנו, בכל הבלגן שמתרחש מסביב אנחנו צריכים להתחיל ליצור ולתאר את השיטה שלנו. לכן אני כל הזמן קורא לכולם: "תכתבו!". אל תמחקו שום דבר ישן, שאחרים ילמדו לפי המדרגות שלכם: איך הלכתם, טעיתם, ושוב משהו התגלה לכם, ושוב תיקנתם את זה.

אנחנו צריכים לתת לעָם את חכמת החיבור, כדי שהיא תתפשט כמו אש בשדה קוצים. ואנחנו כבר משיגים את זה. הפרויקט שלנו הוא הגדול ביותר. אי אפשר להיות מוסחים על ידי שטויות. אנחנו צריכים לעסוק בזה, שכל הזמן מגדילים את העבודה שלנו, את המשימה שלנו. מזה הכול מתחיל.

מתוך שיחה בכנס בסוצ'י, 09.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כאשר נעלמים כל החישובים הגשמיים
חלוצים של התנועה האינטגרלית
הנבחרים ללכת לפני כולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest