דף הבית / כישוף, מיסטיקה, עין הרע

כישוף, מיסטיקה, עין הרע

שאלה: האם יש בעולם הרוחני שורש לכישוף ומיסטיקה?

תשובתי: בעולם הרוחני ישנה רק האפשרות לפעול או באופן אגואיסטי או באופן אלטרואיסטי. קיימים שם, מה שנקרא כוחות של טומאה שמסוגלים לפעול באופן אגואיסטי ובכך להזיק וישנם כוחות טהורים, המסוגלים לתקן, לעזור, לאהוב.

שתי המערכות של הכוחות נמצאות זו מול זו: המערכת הימנית, החיובית, והמערכת השמאלית, השלילית. הן קיימות במקביל זו לזו, ואנחנו נמצאים ביניהן. לכן יש לנו אפשרות לבחור, באיזה יחס (פרופורציה) יפעלו בנו הקווים ימין ושמאל. זה תלוי בפעולות שלנו.

שני הקווים נובעים ממקור אחד ומכוונים רק למטרה אחת: להביא אותנו למטרת הבריאה. אין לנו לאן לברוח מזה, אבל אם נתעכב, אז נתחבר לקו שמאל ונסבול הרבה. הדרך הטובה ביותר כדי לאבטח את עצמך היא להימָצֵא בקבוצה, בעשירייה ויחד כל הזמן להשתוקק לקו ימין.

שאלה: מהיכן מופיעה מערכת הכוחות הזו?

תשובתי: מהבורא. ממנו יורדים שני קווי הנהגה שביניהם אנחנו קיימים. קו שמאל כל הזמן ילחץ עלינו, ואילו אנחנו צריכים להימשך לקו ימין בניגוד לו.

כאשר נוכל להשתמש בקו שמאל בצורה מרבית כך שאנחנו נמצאים כביכול בקו ימין, אז נצא לקו אמצעי ונעבוד בו.

שאלה: נניח, שבעולם שלנו ישנה תופעה כמו עין הרע והאדם מרגיש אותה על עצמו. מה היית מייעץ לו? האם קיימת אפשרות לפעול ברמה הזו? או שרק אם עולים לעולם הרוחני, אפשר לבטל את התופעה הזאת על עצמנו?

תשובתי: אך ורק על ידי השתוקקות לקו ימין אנחנו יכולים לסלק את כל המחשבות והתכונות השליליות שבעולם שלנו והן קיימות, מפני שהרצונות של בני האדם הם בעלי כוח.

שאלה: כלומר, אם מישהו רוצה ברעתי, או להיפך, בטובתי, זה יכול להתגשם?

תשובתי: זה משפיע עליך. ההבדל הוא רק במי חזק יותר: אתה, בהתפתחות שלך, או אותו אדם. מקובל אחד שנמצא בעשירייה, מנטרל בקלות את כולם.

מתוך שיעור וירטואלי, 9.07.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest